BMW R 1200 C DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ jednostki: Chłodzony powietrzem/olejem, czterosuwowy, bokser, dwa cylindry, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1170 cm3
Średnica x Skok: 101,6 x 73,7 mm
Stopień kompresji: 10,0:1
Moc: 61/5000 kW (hp) / RPM
Moment obrotowy: 98/3000 Nm/RPM
Układ paliwowy: EFI
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Sprzęgło: Suche, pojedyncza tarcza, hydrauliczne
Napęd: Wał kardana
Rama: Trzyczęściowa rama kompozytowa
Przednie zawieszenie: BMW Motorrad Telelever
Tylne zawieszenie: BMW Motorrad Monolever
Przedni hamulec: Podwójne tarcze 305 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Tylny hamulec: Pojedyncza tarcza 285 mm, zacisk 2-tłoczkowy
Długość całkowita: 2339 mm
Szerokość całkowita: 1049 mm
Wysokość siedziska: 739 mm
Prześwit: 173 mm
Rozstaw osi: 1651 mm
Masa: 236 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 4,5 L
Przednia opona: 100/90-18
Tylna opona: 170/80-15

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja z wysokiej jakości materiałów
  • Doskonałe osiągi przy niskich obrotach
  • Komfortowa pozycja siedząca
  • Pełny charakter klasycznego cruisera
  • Ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do sportowych modeli
  • Mała pojemność zbiornika paliwa

CECHY

  • Chłodzony powietrzem/olejem silnik bokser zapewnia niezawodność i wydajność.
  • Konstrukcja oparta na trzyczęściowej ramie kompozytowej umożliwia niezwykłą sztywność i lekkość.
  • Innowacyjny system zawieszenia BMW Motorrad Telelever z przodu i Monolever z tyłu dostarcza doskonałych właściwości jezdnych.
  • Zaawansowany układ hamulcowy z podwójnymi tarczami i zaciskami czterotłoczkowymi z przodu zapewnia wysoką siłę hamowania.
  • Wałek kardana jako napęd redukuje konserwację i zwiększa trwałość motocykla.
  • Ergonomiczna konstrukcja siedzenia o wysokości 739 mm gwarantuje komfort na długie przejażdżki.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Motocykl BMW R 1200 C to nie tylko stylowa maszyna, ale także pojazd zdolny do oferowania prawdziwej przyjemności z jazdy. Model ten posiada imponującą prędkość maksymalną, wspieraną przez zaawansowaną inżynierię i wysokiej jakości komponenty mechaniczne. Moc silnika, generująca 61 KM przy 5000 obr./min, w połączeniu z momentem obrotowym wynoszącym 98 Nm przy 3000 obr./min, umożliwia dynamiczne przyspieszenie i płynne zwiększanie prędkości. Ta kombinacja zapewnia wszechstronność i satysfakcję każdego motocyklisty, szukającego przyspieszenia i prędkości. Obracając manetkę gazu, można doświadczyć, jak prędkość V-max tego modelu harmonijnie współgra z charakterem klasycznego cruisera, oferując zarówno komfortową, jak i dynamiczną jazdę. BMW R 1200 C jest znakomitym wyborem na spokojne i szybkie wyprawy, zachęcając do pokonywania długich tras.