BMW R 1200 C DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja z wysokiej jakości materiałów
- Doskonałe osiągi przy niskich obrotach
- Komfortowa pozycja siedząca
- Pełny charakter klasycznego cruisera
- Ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do sportowych modeli
- Mała pojemność zbiornika paliwa
CECHY
- Chłodzony powietrzem/olejem silnik bokser zapewnia niezawodność i wydajność.
- Konstrukcja oparta na trzyczęściowej ramie kompozytowej umożliwia niezwykłą sztywność i lekkość.
- Innowacyjny system zawieszenia BMW Motorrad Telelever z przodu i Monolever z tyłu dostarcza doskonałych właściwości jezdnych.
- Zaawansowany układ hamulcowy z podwójnymi tarczami i zaciskami czterotłoczkowymi z przodu zapewnia wysoką siłę hamowania.
- Wałek kardana jako napęd redukuje konserwację i zwiększa trwałość motocykla.
- Ergonomiczna konstrukcja siedzenia o wysokości 739 mm gwarantuje komfort na długie przejażdżki.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl BMW R 1200 C to nie tylko stylowa maszyna, ale także pojazd zdolny do oferowania prawdziwej przyjemności z jazdy. Model ten posiada imponującą prędkość maksymalną, wspieraną przez zaawansowaną inżynierię i wysokiej jakości komponenty mechaniczne. Moc silnika, generująca 61 KM przy 5000 obr./min, w połączeniu z momentem obrotowym wynoszącym 98 Nm przy 3000 obr./min, umożliwia dynamiczne przyspieszenie i płynne zwiększanie prędkości. Ta kombinacja zapewnia wszechstronność i satysfakcję każdego motocyklisty, szukającego przyspieszenia i prędkości. Obracając manetkę gazu, można doświadczyć, jak prędkość V-max tego modelu harmonijnie współgra z charakterem klasycznego cruisera, oferując zarówno komfortową, jak i dynamiczną jazdę. BMW R 1200 C jest znakomitym wyborem na spokojne i szybkie wyprawy, zachęcając do pokonywania długich tras.