BMW R 1200 CL DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plusy: Dobrze zbalansowane osiągi i komfort jazdy.
- Plusy: Solidne wykończenie i wysokiej jakości materiały.
- Plusy: Stabilna rama i wydajny układ hamulcowy.
- Minusy: Wysoka waga utrudnia manewrowanie w wąskich przestrzeniach.
- Minusy: Niewielki zbiornik paliwa ogranicza zasięg bez tankowania.
CECHY
- Luksusowe wykończenie i wyposażenie z myślą o długich podróżach.
- Unikalny układ napędowy z wałem kardana zapewnia bezobsługową pracę przez długi czas.
- Nowoczesne technologie zastosowane w wtrysku paliwa wpływają na efektywność spalania i ekonomię jazdy.
- Przestronne siedzenie oraz ergonomiczny układ kierowniczy zwiększają komfort na długich trasach.
- Bogate wyposażenie dodatkowe, w tym wysokiej jakości system audio renomowanej firmy.
- Innowacyjne rozwiązania w przednim zawieszeniu BMW Motorrad Telelever zapewniają lepszą amortyzację i stabilność.
- Duże możliwości personalizacji dzięki dostępnym akcesoriom z katalogu producenta.
- Duże opony wspierają komfort jazdy, zapewniając odpowiednią przyczepność na różnych nawierzchniach.
- Składane lusterka oraz zintegrowane kufry ułatwiają parkowanie i przechowywanie bagażu.
- Silnik o dużym momencie obrotowym przy niskich obrotach zapewnia płynną jazdę w różnych warunkach.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 1200 CL to cruiser, który poza luksusowymi wykończeniami oferuje również godne uwagi osiągi w zakresie prędkości maksymalnej (V-max) i przyspieszenia. Wspomniany model jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 180 km/h, co jest znaczące w kontekście turystycznych motocykli klasy cruiser. Dzięki optymalnemu rozłożeniu masy oraz precyzyjnemu układowi napędowemu z wałem kardana, przyspieszanie z miejsca jest płynne i dynamiczne, mimo iż nie jest to całkowicie sportowa maszyna. Dla BMW R 1200 CL, doznania z jazdy są zapewnione nie tylko przez prędkość, ale także przez sposób, w jaki motocykl radzi sobie na dłuższych trasach, oferując duży komfort i stabilność. System wtrysku paliwa EFI wspomaga równomierne przyspieszanie, co sprawia, że kontrola nad motocyklem pozostaje w rękach kierowcy przez cały czas trwania podróży.