BMW R 1200 GS Rallye DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plus: Potężny silnik zapewniający wysoką moc i moment obrotowy.
- Plus: Wysokiej jakości zawieszenie telelever i paralever dla stabilnej jazdy.
- Plus: Efektywne hamulce z podwójnymi tarczami z przodu.
- Minus: Wysoka waga motocykla może stanowić wyzwanie w manewrowaniu.
- Minus: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa w porównaniu do konkurencji.
CECHY
- Silnik o pojemności 1170 cm³, który zapewnia płynność i moc.
- Wyjątkowe zawieszenie telelever z przodu i paralever z tyłu dla komfortu jazdy.
- Zaawansowany układ hamulcowy z podwójnymi tarczami 305 mm z przodu.
- Zbudowany na mocnej stalowej ramie kratownicowej, która zapewnia trwałość i bezpieczeństwo.
- Efektywny system EFI optymalizujący zużycie paliwa i emisję spalin.
- Napęd końcowy na wał, eliminujący konieczność częstego konserwowania łańcucha.
- Przystosowanie do różnych typów nawierzchni dzięki odpowiednim oponom i zawieszeniu.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Model BMW R 1200 GS Rallye jest znany nie tylko z doskonałych właściwości terenowych, ale także z imponujących osiągów na drogach asfaltowych. Prędkość maksymalna (v-max) tego motocykla wynosi około 200 km/h, co czyni go jednym z najszybszych w swojej klasie. Przyspieszenie jest równie imponujące dzięki potężnemu momentowi obrotowemu rzędu 121 Nm przy 6000 RPM. Dzięki temu maszyna oferuje dynamiczne i płynne przyspieszenie, które dopełnia jej kultowy wygląd i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Sławne już parametry techniczne, takie jak stopień sprężania 12:1 czy chłodzony powietrzem silnik, przyczyniają się do wysokich osiągów, zapewniając jednocześnie odpowiednie chłodzenie i skuteczność pracy jednostki napędowej. Dla entuzjastów motocyklowych, nienależnych dużej prędkości, ten model oferuje niepowtarzalne odczucia z jazdy oraz niezawodność w każdej sytuacji.