BMW R 1200 GS Rallye DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 1200 GS Rallye
Pojemność skokowa: 1170 cm³
Typ silnika: Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, bokser twin cylinder
Moc: 110/7750 kW(hp)/RPM
Moment obrotowy: 121/6000 Nm/RPM
Stopień sprężania: 12:1
Układ zasilania: EFI
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Sprzęgło: Suche, jednopłytowe, hydrauliczne
Napęd końcowy: Wał
Rama: Kratownica stalowa
Zawieszenie przednie: Telelever
Zawieszenie tylne: Paralever
Hamulce przednie: Podwójne tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe stałe zaciski
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza 265 mm, 2-tłoczowe pływające zaciski
Opony przednie: 110/80 R 19
Opony tylne: 150/70 R 17
Długość całkowita: 2210 mm
Szerokość całkowita: 930 mm
Rozstaw osi: 1506 mm
Wysokość siedzenia: 851 mm
Waga: 229 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 5.28 L

PLUSY I MINUSY

  • Plus: Potężny silnik zapewniający wysoką moc i moment obrotowy.
  • Plus: Wysokiej jakości zawieszenie telelever i paralever dla stabilnej jazdy.
  • Plus: Efektywne hamulce z podwójnymi tarczami z przodu.
  • Minus: Wysoka waga motocykla może stanowić wyzwanie w manewrowaniu.
  • Minus: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa w porównaniu do konkurencji.

CECHY

  • Silnik o pojemności 1170 cm³, który zapewnia płynność i moc.
  • Wyjątkowe zawieszenie telelever z przodu i paralever z tyłu dla komfortu jazdy.
  • Zaawansowany układ hamulcowy z podwójnymi tarczami 305 mm z przodu.
  • Zbudowany na mocnej stalowej ramie kratownicowej, która zapewnia trwałość i bezpieczeństwo.
  • Efektywny system EFI optymalizujący zużycie paliwa i emisję spalin.
  • Napęd końcowy na wał, eliminujący konieczność częstego konserwowania łańcucha.
  • Przystosowanie do różnych typów nawierzchni dzięki odpowiednim oponom i zawieszeniu.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Model BMW R 1200 GS Rallye jest znany nie tylko z doskonałych właściwości terenowych, ale także z imponujących osiągów na drogach asfaltowych. Prędkość maksymalna (v-max) tego motocykla wynosi około 200 km/h, co czyni go jednym z najszybszych w swojej klasie. Przyspieszenie jest równie imponujące dzięki potężnemu momentowi obrotowemu rzędu 121 Nm przy 6000 RPM. Dzięki temu maszyna oferuje dynamiczne i płynne przyspieszenie, które dopełnia jej kultowy wygląd i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Sławne już parametry techniczne, takie jak stopień sprężania 12:1 czy chłodzony powietrzem silnik, przyczyniają się do wysokich osiągów, zapewniając jednocześnie odpowiednie chłodzenie i skuteczność pracy jednostki napędowej. Dla entuzjastów motocyklowych, nienależnych dużej prędkości, ten model oferuje niepowtarzalne odczucia z jazdy oraz niezawodność w każdej sytuacji.