BMW R 1200 R Classic DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plus: Znakomite osiągi prędkości v-max i przyspieszenia dzięki potężnemu silnikowi.
- Plus: Zaawansowana konstrukcja, która łączy aluminium i stal, zapewniając trwałość i stabilność.
- Minus: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, co wpływa na zasięg na jednym baku.
- Minus: Waga 198 kg może wpływać na zwrotność w ruchu miejskim.
- Plus: Precyzyjne hamulce dzięki zastosowaniu dwóch tarcz 320 mm z przodu i jednej 265 mm z tyłu.
CECHY
- Efektywny system EFI zapewnia doskonałe dawkowanie paliwa i optymalne osiągi.
- Sprzęgło suche typu jednopłytowego zapewnia pewne przełożenie mocy.
- Zawieszenie Telelever i Paralever dla lepszej stabilności jazdy na wszystkich nawierzchniach.
- Klasyczny design motocykla, który przyciąga wzrok i jest ceniony przez entuzjastów.
- Konstrukcja pozwala na wygodną pozycję siedzącą, co szczególnie docenią długodystansowi motocykliści.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Prędkość maksymalna \, znana jako v-max \, to kluczowa cecha dla każdego motocyklisty, która definiuje możliwości dynamiczne maszyny BMW R 1200 R Classic. Model ten oferuje doskonałą równowagę między mocą a stabilnością na drodze, osiągając imponującą prędkość maksymalną, która plasuje się w ścisłej czołówce swojej klasy. Przyspieszenie tego motocykla jest równie imponujące, co wynika z jego potężnego momentu obrotowego 115 Nm przy 6000 obrotach na minutę. Efektywne przeniesienie mocy na drogę zapewniane jest przez 6-biegową, manualną skrzynię biegów, co pozwala motocykliście na płynną zmianę biegów i utrzymanie optymalnych wartości obrotów silnika. Dane techniczne tego modelu, takie jak specyfikacja silnika oraz rozwiązania aerodynamiczne, przyczyniają się do uzyskania znakomitych wyników w zakresie osiągów, zapewniając entuzjastom motocykli niezapomniane doświadczenia z jazdy na różnych rodzajach tras.