BMW R 1200 R Classic DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 1200 R Classic
Rama: aluminium/steel
Pojemność skokowa: 1170 cm³
Średnica x skok: 100.8 x 72.9 mm
Stopień sprężania: 12:1
Moc: 109 KM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy: 115 Nm przy 6000 obr/min
System zasilania: EFI
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Sprzęgło: suche, jednopłytowe, hydrauliczne
Napęd końcowy: wał
Typ: chłodzony powietrzem, 4-suwowy, bokser, dwa cylindry
Zawieszenie przednie: Telelever
Zawieszenie tylne: Paralever
Hamulce przednie: dwa pływające tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: jedna tarcza 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Długość całkowita: 2144 mm
Szerokość całkowita: 871 mm
Rozstaw osi: 1496 mm
Wysokość siedzenia: 800 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 4.6 L
Przód: 120/70 x 17
Waga: 198 kg
Tył: 180/55 x 17

PLUSY I MINUSY

  • Plus: Znakomite osiągi prędkości v-max i przyspieszenia dzięki potężnemu silnikowi.
  • Plus: Zaawansowana konstrukcja, która łączy aluminium i stal, zapewniając trwałość i stabilność.
  • Minus: Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, co wpływa na zasięg na jednym baku.
  • Minus: Waga 198 kg może wpływać na zwrotność w ruchu miejskim.
  • Plus: Precyzyjne hamulce dzięki zastosowaniu dwóch tarcz 320 mm z przodu i jednej 265 mm z tyłu.

CECHY

  • Efektywny system EFI zapewnia doskonałe dawkowanie paliwa i optymalne osiągi.
  • Sprzęgło suche typu jednopłytowego zapewnia pewne przełożenie mocy.
  • Zawieszenie Telelever i Paralever dla lepszej stabilności jazdy na wszystkich nawierzchniach.
  • Klasyczny design motocykla, który przyciąga wzrok i jest ceniony przez entuzjastów.
  • Konstrukcja pozwala na wygodną pozycję siedzącą, co szczególnie docenią długodystansowi motocykliści.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Prędkość maksymalna \, znana jako v-max \, to kluczowa cecha dla każdego motocyklisty, która definiuje możliwości dynamiczne maszyny BMW R 1200 R Classic. Model ten oferuje doskonałą równowagę między mocą a stabilnością na drodze, osiągając imponującą prędkość maksymalną, która plasuje się w ścisłej czołówce swojej klasy. Przyspieszenie tego motocykla jest równie imponujące, co wynika z jego potężnego momentu obrotowego 115 Nm przy 6000 obrotach na minutę. Efektywne przeniesienie mocy na drogę zapewniane jest przez 6-biegową, manualną skrzynię biegów, co pozwala motocykliście na płynną zmianę biegów i utrzymanie optymalnych wartości obrotów silnika. Dane techniczne tego modelu, takie jak specyfikacja silnika oraz rozwiązania aerodynamiczne, przyczyniają się do uzyskania znakomitych wyników w zakresie osiągów, zapewniając entuzjastom motocykli niezapomniane doświadczenia z jazdy na różnych rodzajach tras.