BMW R 1200 RT Special Equipment Package DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plusy:
- Mocny i wydajny silnik o pojemności 1170 cm³.
- Komfortowe zawieszenie Telelever i Paralever, które zapewniają doskonałą stabilność.
- Wysoka jakość wykończenia i użytych materiałów.
- Minusy:
- Waga wynosząca 229 kg może być uciążliwa podczas manewrowania na postoju.
- Koszty utrzymania mogą być stosunkowo wysokie ze względu na zaawansowaną technologię.
- Szerokość 650 mm może być wyzwaniem w zatłoczonych miejscach.
CECHY
- Duży zbiornik paliwa o pojemności 7.1 litra – idealny na dłuższe trasy.
- Silnik typu bokser twin – znany z wyważenia i charakterystycznego dźwięku.
- Manualna skrzynia biegów 6-biegowa – pozwala na pełną kontrolę nad dynamiką jazdy.
- Zaawansowany układ hamulcowy z podwójną przednią tarczą – bezpieczeństwo podczas szybkiego hamowania.
- Stylowy design z wykorzystaniem stali i aluminium – łączący nowoczesność z klasyką.
- System zasilania EFI – efektywna praca silnika i mniejsze zużycie paliwa.
- Moc 110 KM – zapewniająca dynamiczną jazdę.
- Zawieszenie Paralever na tylnej osi – poprawia komfort podczas jazdy po nierównościach.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 1200 RT Special Equipment Package to motocykl, który zadowala swoimi osiągami każdego entuzjastę motocykli. Jednym z kluczowych parametrów w specyfikacji tego modelu, które przyciągają uwagę wielu użytkowników, jest jego prędkość maksymalna, znana również jako v-max. Ten motocykl osiąga imponującą prędkość maksymalną do 200 km/h. Dzięki tej prędkości, BMW R 1200 RT doskonale spisuje się zarówno podczas jazdy w trasę, jak i na bardziej dynamicznych odcinkach. Przyspieszenie tego modelu również nie pozostawia wiele do życzenia, gdyż łączy w sobie moc 110 koni mechanicznych z momentem obrotowym 121 Nm, co gwarantuje płynne i dynamiczne rozpędzanie się na każdej trasie. Połączenie tych cech sprawia, że motocykl jest nie tylko szybki, ale także oferuje wyjątkowy komfort prowadzenia, co jest niezwykle ważne dla każdego miłośnika długich podróży jednośladem.