BMW R 24 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Zaleta: Solidna konstrukcja oraz klasyczny design, który przyciąga miłośników retro.
- Zaleta: Płynna praca silnika oraz niezawodność napędu na wał kardana.
- Zaleta: Komfortowe zawieszenie i wygodne siedzisko.
- Wada: Niska prędkość maksymalna ogranicza możliwości na autostradach.
- Wada: Ograniczona moc sprawia, że model nie jest przystosowany do dynamicznej jazdy sportowej.
CECHY
- BMW R 24 jest wyposażony w solidną stalową ramę, co zwiększa jego wytrzymałość i stabilność na drodze.
- Motocykl wykorzystuje system napędu na wał kardana, który jest nie tylko wydajny, ale i bezobsługowy, zapewniając dłuższą żywotność.
- Konstrukcja zawieszenia przedniego oparta na widelcu teleskopowym zapewnia płynność jazdy na nierównych nawierzchniach.
- Motocykl wyposażony jest w podwójne bębnowe hamulce, które zapewniają odpowiednią siłę hamowania w różnych warunkach.
- Dzięki swojemu kompaktowemu rozmiarowi i masie całkowitej 139 kg, BMW R 24 jest łatwy w manewrowaniu nawet w ciasnych przestrzeniach miejskich.
- Wysoka jakość wykonania i klasyczny design sprawiają, że jest to motocykl nie tylko funkcjonalny, ale i estetyczny.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 24 to klasyczny motocykl, który łączy w sobie wyjątkową estetykę z wydajnością mechaniczną. Model ten cechuje się danymi technicznymi, takimi jak jednocylindrowy, czterosuwowy silnik, który osiąga moc 12 kW (16 KM) przy 5600 obrotach na minutę. Dzięki temu BMW R 24 osiąga maksymalną prędkość V-MAX wynoszącą około 100 km/h. Ponadto dzięki solidnej konstrukcji i systemowi napędu na wał kardana, motocykl zapewnia płynne przyspieszenie, co pozwala na komfortowe pokonywanie zarówno miejskich ulic, jak i dłuższych tras. Pomimo stosunkowo niewielkiej mocy, BMW R 24 oferuje przyjemność jazdy, charakterystyczną dla motocykli z połowy XX wieku. Model charakteryzuje się stabilną jazdą i imponującą trwałością, dzięki czemu pozostaje cenionym wyborem dla entuzjastów klasycznych motocykli.