BMW R 32 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Niska prędkość V-Max w porównaniu do dzisiejszych standardów
- Zaawansowana technologia napędu wału
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa
- Tradycyjny design, budzący podziw miłośników klasyki
- Skuteczne chłodzenie powietrzem, odpowiednie dla modelu o tej mocy
CECHY
- Czterosuwowy, jednostkowy pionowy cylinder
- Sprzęgło suche, jednotarczowe
- Technologia napędu wału
- Rama stalowa, solidnej konstrukcji
- Efektywne chłodzenie powietrzem
- Układ hamulcowy z bębnowym przednim hamulcem i tylnym hamulcem blokowym
- Opony o rozmiarze 26 x 3.5 zapewniają stabilność jazdy
- Przednie zawieszenie, widelec równoległoboczny
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 32, jako jeden z pionierów w swojej kategorii, oferuje interesującą formę osiągów, wpisując się w standardy technologiczne swojej ery. Fani motocykli docenią prędkość V-Max, która wynosi imponujące 95 km/h, co w tamtych czasach było wynikiem godnym uznania. Przyspieszenie motocykla, choć dzisiaj może się wydawać spokojne, w jego epoce budziło podziw, umożliwiając płynną jazdę nawet na bardziej wymagających trasach. Ważne w kontekście specyfikacji tego modelu jest również jego techniczne zaplecze, jak np. efektywne chłodzenie powietrzem, co sprzyjało osiąganiu optymalnych warunków pracy dla czterosuwowego, pionowego cylindra. Sympatycy klasyków z pewnością będą zafascynowani sposobem, w jaki BMW R 32 harmonijnie łączy formę z funkcją, stając się nie tylko maszyną transportową, ale i ikoną stylu.