BMW R 37 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Lekka konstrukcja zapewnia łatwość manewrowania.
- Niski poziom zużycia paliwa dzięki efektywnemu układowi paliwowemu.
- Ograniczona liczba biegów może być wadą w terenie górzystym.
- Brak nowoczesnych systemów wspomagania jazdy jak ABS.
CECHY
- Unikatowa konstrukcja typu Boxer z czterosuwowym silnikiem.
- Stalowa rama zapewniająca wytrzymałość i stabilność.
- Prosty układ hamulcowy z bębnem na przedzie i hamulcem blokowym na tyle, który daje podstawową skuteczność hamowania.
- Sztywne tylne zawieszenie oraz sprężynowe siedzenie, które amortyzują nierówności terenu.
- Manualna, trzybiegowa skrzynia biegów dostarczająca klasyczne wrażenia z jazdy.
- Gaźnik BMW Spezial poprawiający wydajność spalania.
- Wysoka jakość wykonania gwarantująca trwałość.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 37 charakteryzuje się imponującą prędkością V-Max, która wynosi około 115 km/h. Ta prędkość oraz zaawansowana specyfikacja pozwalają na dynamiczne przejażdżki zarówno po mieście, jak i na dłuższe trasy na otwartej drodze. Przyspieszenie tego modelu jest równie godne uwagi - umożliwia szybkie osiągnięcie maksymalnej prędkości dzięki doskonale zestrojonemu silnikowi czterosuwowemu o pojemności 494 cm³. System OHV Boxer zapewnia moment obrotowy dostępny już przy niskich obrotach, co czyni BMW R 37 idealnym motocyklem dla entuzjastów poszukujących komfortu połączonego z wydajnością. Dane techniczne tego modelu wskazują na jego zaawansowaną specyfikację, która wpływa na osiągi i bezpieczeństwo jazdy. Przy odpowiednim użytkowaniu i konserwacji, BMW R 37 obiecuje niezawodne osiągi przez wiele lat.