BMW R 4 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 4
Moc: 14/4000 KW(hp)/RPM
Średnica X Skok: 83.8x78.7 mm
Pojemność: 498 cm3
Typ: chłodzony powietrzem, czterosuwowy, pojedynczy pionowy cylinder
Tylny: 3.50 x 26
Przedni: 3.50 x 26
Pojemność Zbiornika Paliwa: 3.2 L
Waga: 137 kg
Hamulec Tylni: 160mm bęben
Hamulec Przedni: 160mm bęben
Tylne Zawieszenie: sztywna ramka, sprężynowane siedzisko
Przednie Zawieszenie: widelec równoległoboczny
Rama: stalowa
Napęd Końcowy: wał napędowy
Sprzęgło: suche, jednopłytkowe
Skrzynia Biegów: 4-biegowa, ręczna
Układ Paliwowy: gaźnik
Stopień Sprężania: 5.7:1

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja ramy stalowej, zapewniająca wytrzymałość i stabilność.
  • Napęd wałem kardana zmniejsza potrzeby konserwacyjne i zwiększa niezawodność.
  • Klasyczna estetyka przyciąga miłośników stylu retro, nadając jeździe kultowy charakter.
  • Brak zaawansowanych technologii prowadzi do ograniczonej funkcjonalności w porównaniu z nowoczesnymi motocyklami.
  • Niska prędkość maksymalna ogranicza użytkowanie do miast i dróg lokalnych.

CECHY

  • BMW R 4 posiada solidną stalową ramę, co zapewnia trwałość i stabilność nawet w trudnych warunkach drogowych.
  • Jednostka napędowa o pojemności 498 cm3 jest chłodzona powietrzem, co zmniejsza koszty konserwacji i upraszcza budowę.
  • Tylne zawieszenie typu hard-tail z sprężynowanym siedziskiem zapewnia komfort jazdy w standardzie retro.
  • Widelec równoległoboczny z przodu dodaje modelowi klasycznej urody i utrzymuje jego historyczną autentyczność.
  • System napędu końcowego poprzez wał eliminuje potrzebę częstych regulacji, co zwiększa niezawodność podczas regularnego użytkowania.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW R 4 został zaprojektowany z myślą o zapalonych motocyklistach, którzy oczekują zarówno niezawodności, jak i ekscytujących doznań z jazdy. Prędkość maksymalna (v-max) tego modelu wynosi około 100 km/h, co czyni go odpowiednim wyborem dla osób ceniących bardziej rekreacyjne podejście do motocyklizmu. Z tymi parametrami przyspieszenie jest płynne i wystarczające, aby zapewnić komfortową jazdę w miejskich warunkach. Jednak nie jest to model dla fanów szybkiej jazdy autostradowej. Kombinacja czterosuwowego silnika z pojedynczym pionowym cylindrem oraz chłodzenia powietrzem gwarantuje niezawodność i łatwość konserwacji. Motocykl charakteryzuje się także klasycznym designem, typowym dla produkcji BMW z lat wcześniejszych, który zadowoli koneserów retro estetyki. Podczas jazdy użytkownicy mogą cieszyć się nie tylko komfortem, ale i kontrolą nad każdym kilogramem tego 137-kilogramowego modelu. Dzięki swojej specyfikacji i solidnym danym technicznym jest znakomitym wyborem.