BMW R 47 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja dodaje wytrzymałości.
- Trójbiegowa manualna skrzynia biegów sprzyja płynności jazdy.
- Obecność wałka napędowego redukuje straty mocy.
- Niski stopień sprężania ogranicza osiągi w niektórych warunkach.
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa dla dłuższych podróży.
CECHY
- BMW R 47 to klasyczny motocykl stworzony przez renomowaną niemiecką markę.
- Posiada chłodzony powietrzem, czterosuwowy silnik typu bokser.
- Wyróżnia się stalową ramą zwiększającą stabilność podczas jazdy.
- Zastosowanie tylnego pogonu z twardym ogonem znacznie poprawia komfort kierowcy.
- Jego lekka konstrukcja przy masie 130 kg umożliwia łatwiejsze manewrowanie.
- Opony 27 x 3,5 zapewniają doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach.
- Przednie zawieszenie typu spring plate z 5 laminatami absorbuje wstrząsy.
- Motocykl emanuje retro stylem z klasycznymi elementami konstrukcyjnymi.
- Produkcja tego modelu rozpoczęła się w latach 20. XX wieku.
- Przeznaczony dla miłośników klasycznych motocykli poszukujących autentycznych doznań z jazdy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 47, charakteryzujący się solidnym wykonaniem i niezawodnością, oferuje świetne osiągi i zadowalającą prędkość maksymalną (V-max), sięgającą 95 km/h. Smukły i zręczny design motocykla pozwala na osiągnięcie tej prędkości dzięki płynnemu przyspieszeniu oraz dobrze zsynchronizowanemu układowi napędowemu i manualnej, 3-biegowej skrzyni biegów. Ważnym aspektem jest nieskomplikowana obsługa maszyny, która mimo swoich rozmiarów umożliwia dynamiczną jazdę. Takie parametry jak przyspieszenie i prędkość są wykonywane z godną podziwu precyzją, co czyni R 47 idealnym wyborem dla entuzjastów klasycznych motocykli szukających zarówno stylu, jak i charakterystycznych osiągów. W kontekście technicznym wspominana skrzynia biegów oraz chłodzony powietrzem silnik bokserowy zapewniają elastyczność oraz moc, pozwalającą cieszyć się pełnym potencjałem maszyny bez względu na warunki drogowe.