BMW R 50 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Prosta konstrukcja mechaniczna, łatwa do naprawy.
- Solidna rama stalowa zapewnia wytrzymałość.
- Doskonałe prowadzenie dzięki zawieszeniu teleskopowemu.
- Estetyczny, klasyczny design przyciągający wzrok.
- Ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do nowoczesnych modeli.
- Mała pojemność zbiornika paliwa, ograniczająca zasięg podróży.
CECHY
- Silnik czterosuwowy z dwoma cylindrami, co zwiększa niezawodność i wydajność.
- Układ napędowy na wał kardana, eliminujący potrzebę regularnej konserwacji łańcucha.
- Konstrukcja ramy zapewnia komfortową jazdę przy zachowaniu wysokiej stabilności.
- Tradycyjne bębnowe hamulce wymagają większej siły, ale są łatwe w konserwacji.
- Klasyczny widelec teleskopowy na przodzie zapewniający płynne tłumienie wstrząsów.
- Budowa boksera sprawia, że środek ciężkości jest nisko, co poprawia prowadzenie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Motocykl BMW R 50 oferuje wyjątkowe osiągi w swojej klasie, choć jego głównym atutem nie jest maksymalna prędkość, lecz płynność i komfort jazdy. Maksymalna prędkość V-Max tego modelu oscyluje wokół 140 km/h, co sprawia, że jest to pojazd bardziej przystosowany do spokojnych przejażdżek niż szybkiej jazdy po autostradzie. Przyspieszenie jest płynne i równomierne dzięki zastosowaniu czterosuwowego silnika bokser, który zapewnia odpowiedni moment obrotowy w niskim i średnim zakresie prędkości obrotowej. Konstrukcja ramy i zawieszenia gwarantuje stabilność podczas jazdy, a wał kardana, zamiast popularnego łańcucha napędowego, zmniejsza potrzebę konserwacji. Choć nie jest to rakieta na kołach, BMW R 50 stanowi idealny wybór dla tych, którzy preferują stylową jazdę przy umiarkowanej prędkości, ceniąc sobie jakość wykonania i niezawodność inżynierii niemieckiej. Specyfikacja techniczna skutecznie akcentuje zalety tego motocykla w kontekście unikalnego doświadczenia jazdy.