BMW R 51 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna, stalowa rama zapewniająca trwałość i stabilność.
- Unikalny design przyciągający entuzjastów klasyki.
- Doskonały stosunek mocy do masy, co przekłada się na zadowalające osiągi.
- Osiągi mogą być niewystarczające według współczesnych standardów.
- Hamulce bębnowe, które nie dorównują dzisiejszym hamulcom tarczowym.
CECHY
- Dwucylindrowy, chłodzony powietrzem silnik bokser zapewniający płynną pracę i równowagę.
- Manualna, 4-biegowa skrzynia biegów umożliwiająca pełną kontrolę nad motocyklem i jego dynamiką.
- Napęd wałkiem gwarantujący niską awaryjność i długą żywotność całego układu napędowego.
- Elegancki wygląd, który łączy tradycyjną estetykę z funkcjonalnością.
- Odpowiednio duże koła: Przód 3.5x19, Tył 3.5x19 zapewniające stabilność i komfort jazdy po różnej nawierzchni.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 51, jako klasyczny model, nie tylko prezentuje się stylowo, ale także oferuje zadowalającą wydajność i dynamiczne osiągi na trasie. Prędkość maksymalna (V-max) tego modelu wynosi około 125 km/h, co było imponujące jak na motocykl z tego okresu. Dzięki optymalnemu stosunkowi mocy do masy, przyspieszenie również jest znaczące, co przyczynia się do płynnej jazdy i doskonałej reaktywności na polecenia kierowcy. Charakterystyczny dla konstrukcji bokser, rewelacyjne rozłożenie masy, a także precyzyjnie skonstruowany układ zasilania z gaźnikami Amal zapewniają BMW R 51 wyjątkowe właściwości jezdne i specyfikacja pojazdu pozostaje konkurencyjna nawet dziś. Pomimo lat, jakie upłynęły od jego debiutu, model ten nadal cieszy się dużym uznaniem wśród entuzjastów motocykli, zwłaszcza ze względu na swoją wyjątkową specyfikację techniczną i osiągi, które nadal mogą konkurować z wieloma współczesnymi maszynami.