BMW R 52 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Niezawodne sprzęgło suche zapewnia płynne przełączanie biegów
- Sztywna konstrukcja ramy tylnej zwiększa stabilność podczas jazdy
- Bębnowe hamulce zapewniają odpowiednią siłę hamowania
- Ograniczone możliwości modernizacji z powodu archaicznych komponentów
- Mała pojemność zbiornika paliwa obniża zdolności do odbywania długich podróży
- Waga motocykla powoduje większe trudności w manewrowaniu w ruchu miejskim
CECHY
- BMW R 52 posiada stalową ramę, co zapewnia większą wytrzymałość i stabilność podczas jazdy, co jest kluczowe dla motocyklistów ceniących bezpieczeństwo.
- System zasilania z gaźnikiem Spezial pozwala na wydajną pracę silnika i optymalizację spalania, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.
- Unikalne zawieszenie przednie z widelcem na sprężynie pływającej zapewnia skuteczne amortyzowanie nierówności terenu, co podnosi komfort jazdy.
- Zastosowanie wału napędowego w BMW R 52 minimalizuje potrzebę konserwacji łańcucha, co zwiększa trwałość całego układu napędowego.
- Wykwalifikowani mechanicy docenią łatwy dostęp do elementów silnika i prostotę jego konstrukcji, ułatwiając konserwację.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 52 to klasyczny motocykl, który, pomimo iż nie jest nowoczesnym samochodem, zaskakuje swoją prędkością maksymalną, znaną jako "v-max". Prędkość v-max tego modelu osiąga imponujące 95 km/h, co było godnym podziwu wynikiem w czasach, gdy ten motocykl po raz pierwszy został wprowadzony na rynek. Jego przyspieszenie jest zadziwiające dla maszyny tej klasy, oferując płynną jazdę, której większość motocyklistów oczekiwałaby od bardziej współczesnych modeli. Dzięki 3-stopniowej skrzyni biegów i efektywnemu przeniesieniu mocy kierowcy mogą doświadczyć przypływu adrenaliny, jaki daje jazda na BMW R 52. Świetna aerodynamika i idealna proporcja wagi do mocy sprawiają, że ten motocykl oferuje osiągi, by zadowolić nawet najbardziej wymagających entuzjastów.