BMW R 66 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja z ramą stalową zapewniającą wytrzymałość.
- Efektywny napęd wałowy minimalizujący potrzebę konserwacji.
- Niedrogie serwisowanie w porównaniu z bardziej skomplikowanymi modelami.
- Wysoka waga motocykla (187 kg) może być problemem przy manewrowaniu w ciasnych miejscach.
- Zaledwie 30 KM może być niewystarczające dla poszukiwaczy ekstremalnych wrażeń.
- Brak nowoczesnych systemów wspomagania jazdy, takich jak ABS.
CECHY
- BMW R 66 to klasyczny motocykl jednocylindrowy typu SV, który łączy tradycyjny design z wydajnością.
- Jego jednostka napędowa o pojemności 595 cm³ i stosunku sprężania 6.8:1 gwarantuje płynne przyspieszenie.
- Zastosowanie amortyzatorów teleskopowych z przodu oraz wstrząsów płużnych z tyłu zapewnia komfortową jazdę.
- Suchy sprzęgło jednotarczowe i gaźnik Amal zapewniają precyzyjne przełączanie biegów i spalanie paliwa.
- Model ten jest wyposażony w 4-biegową manualną skrzynię biegów, umożliwiającą pełną kontrolę nad pojazdem.
- Jednym z kluczowych atutów jest łączna masa 187 kg, która sprzyja stabilności na każdej powierzchni.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 66 jest motocyklem, który łączy styl retro z imponującymi osiągami. Prędkość maksymalna (v-max) tego modelu oscyluje wokół solidnych 145 km/h. Dzięki zastosowaniu silnika o mocy 30 koni mechanicznych oraz narastającym proporcjom przyspieszenia, maszyna ta oferuje dynamiczną i płynną jazdę. W ciągu kilku sekund można poczuć wzrost mocy, co idealnie komponuje się z techniczną stroną jego wykonania. Wysoka prędkość, w połączeniu z czterobiegową manualną skrzynią biegów, czyni BMW R 66 doskonałym wyborem na długie trasy oraz szybkie wypady za miasto. Wszystko to czyni ten motocykl zarówno kultowym, jak i ponadczasowym dla prawdziwych pasjonatów. Dbając o bezpieczeństwo, projektanci wyposażyli model w skuteczne hamulce bębnowe o średnicy 200 mm.