BMW R 67 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 67
Silnik: chłodzony powietrzem, czterosuwowy, bokser, twin cylinder, 2 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 594 cm³
Przełożenie końcowe: wał napędowy
Rama: stalowa
Moc: 25/5500 KW(hp)/RPM
System zasilania: 2x gaźniki Bing
Skrzynia biegów: 4-biegowa, manualna
Sprzęgło: suche, jednopłytkowe
Średnica tłoka x skok: 71.1 x 73.7 mm
Stopień sprężania: 5.6:1
Przednie zawieszenie: widelec teleskopowy
Tylne zawieszenie: amortyzatory drążkowe
Przedni hamulec: bęben 200 mm
Tylny hamulec: bęben 200 mm
Masa: 192 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 17 L
Opony przednie/tylne: 3.50 -19

PLUSY I MINUSY

  • Solidne prowadzenie dzięki ramie stalowej.
  • Wyjątkowe przyspieszenie w swoim segmencie.
  • Niska prędkość maksymalna dla współczesnych standardów.
  • Klasyczny design, ale ograniczona nowoczesna funkcjonalność.
  • Niezawodny napęd wałkowy, choć mniej elastyczny w serwisowaniu.

CECHY

  • BMW R 67 jest wyposażony w silnik bokser z chłodzeniem powietrznym i czterosuwowym cyklem pracy, co gwarantuje równomierną pracę oraz charakterystyczne brzmienie.
  • Dzięki stalowej ramie pojazd charakteryzuje się wysoką wytrzymałością, co zapewnia doskonałą stabilność w trakcie jazdy, nawet przy wyższych prędkościach.
  • Klasyczny układ zawieszenia, łączący widelec teleskopowy z przodu i amortyzatory drążkowe z tyłu, sprawia, że jazda jest płynna i komfortowa na różnych nawierzchniach.
  • Motocykl zasilany jest przez dwa gaźniki Bing, co zapewnia precyzyjne i efektywne spalanie mieszanki paliwowej, optymalizując osiągi na trasie.
  • BMW R 67, mimo że pochodzi z lat 50., dzięki 4-biegowej manualnej skrzyni biegów, oferuje kierowcy pełną kontrolę nad dynamiką jazdy.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW R 67 to motocykl, który imponuje swoimi osiągami oraz legendarnym stylem. Kluczowym aspektem przemawiającym na jego korzyść jest solidna prędkość maksymalna, znana jako V-MAX. Motocykl osiąga V-MAX na poziomie 140 km/h, co jest imponującym wynikiem dla motocykli z epoki lat 50. Precyzyjny i wydajny system zasilania dwoma gaźnikami Bing oraz niskie sprężenie silnika pozwalają na dynamiczne przyspieszenie, przyspieszając od 0 do 100 km/h w nieco ponad 11 sekund. Dzięki zastosowaniu stalowej ramy oraz zaawansowanemu zawieszeniu, BMW R 67 oferuje stabilność i komfort prowadzenia. Charakterystyczny napęd wałem oraz tradycyjny układ czterosuwowy zapewniają bezproblemową pracę silnika, co docenią miłośnicy tradycji motocyklowych. Przyjemność z prowadzenia przekłada się na doskonałą jazdę po asfalcie, której nie zdoła dogonić nawet czas.