BMW R 67 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidne prowadzenie dzięki ramie stalowej.
- Wyjątkowe przyspieszenie w swoim segmencie.
- Niska prędkość maksymalna dla współczesnych standardów.
- Klasyczny design, ale ograniczona nowoczesna funkcjonalność.
- Niezawodny napęd wałkowy, choć mniej elastyczny w serwisowaniu.
CECHY
- BMW R 67 jest wyposażony w silnik bokser z chłodzeniem powietrznym i czterosuwowym cyklem pracy, co gwarantuje równomierną pracę oraz charakterystyczne brzmienie.
- Dzięki stalowej ramie pojazd charakteryzuje się wysoką wytrzymałością, co zapewnia doskonałą stabilność w trakcie jazdy, nawet przy wyższych prędkościach.
- Klasyczny układ zawieszenia, łączący widelec teleskopowy z przodu i amortyzatory drążkowe z tyłu, sprawia, że jazda jest płynna i komfortowa na różnych nawierzchniach.
- Motocykl zasilany jest przez dwa gaźniki Bing, co zapewnia precyzyjne i efektywne spalanie mieszanki paliwowej, optymalizując osiągi na trasie.
- BMW R 67, mimo że pochodzi z lat 50., dzięki 4-biegowej manualnej skrzyni biegów, oferuje kierowcy pełną kontrolę nad dynamiką jazdy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 67 to motocykl, który imponuje swoimi osiągami oraz legendarnym stylem. Kluczowym aspektem przemawiającym na jego korzyść jest solidna prędkość maksymalna, znana jako V-MAX. Motocykl osiąga V-MAX na poziomie 140 km/h, co jest imponującym wynikiem dla motocykli z epoki lat 50. Precyzyjny i wydajny system zasilania dwoma gaźnikami Bing oraz niskie sprężenie silnika pozwalają na dynamiczne przyspieszenie, przyspieszając od 0 do 100 km/h w nieco ponad 11 sekund. Dzięki zastosowaniu stalowej ramy oraz zaawansowanemu zawieszeniu, BMW R 67 oferuje stabilność i komfort prowadzenia. Charakterystyczny napęd wałem oraz tradycyjny układ czterosuwowy zapewniają bezproblemową pracę silnika, co docenią miłośnicy tradycji motocyklowych. Przyjemność z prowadzenia przekłada się na doskonałą jazdę po asfalcie, której nie zdoła dogonić nawet czas.