BMW R 69S DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Silnik o niskiej awaryjności dzięki chłodzeniu powietrzem.
- Szybkie i precyzyjne zmiany biegów w 4-biegowej skrzyni manualnej.
- Moc 42 KM pozwala na osiągnięcie V-Max na poziomie 180 km/h.
- Konstrukcja wału zapewnia trwałość i stabilność podczas jazdy.
- Waga 200 kg wpływa na łatwość prowadzenia, ale może być odczuwalna w manewrowaniu w mieście.
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa (4.5 L) wymaga częstego tankowania na długich trasach.
CECHY
- BMW R 69S to motocykl o klasycznym designie, który łączy w sobie elegancję i osiągi.
- Specyfikacja techniczna obejmuje napęd wałka, suchą skrzynię biegów i manualną 4-biegową przekładnię.
- Silnik boxer twin cylinder zapewnia odpowiednią moc i niezawodność, co jest doceniane przez wielu entuzjastów.
- Opony o wymiarach 3.50 - S18 przód i 4.00 - S18 tył zapewniają dobrą przyczepność na różnych nawierzchniach.
- Motocykl posiada hamulce bębnowe o średnicy 200 mm z przodu i tyłu, co jest rozwiązaniem standardowym dla tej klasy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 69S to klasyczny motocykl, który zdobywał serca motocyklistów swoją wydajnością i elegancją. Jednym z aspektów, które najbardziej przyciągają uwagę, jest jego prędkość maksymalna, sięgająca około 180 km/h. Przy takiej prędkości model ten mógł konkurować z innymi znaczącymi maszynami swojej ery. Przyspieszenie również nie pozostawia wiele do życzenia, ponieważ pozwala na dynamiczne pokonywanie tras miejskich i autostradowych. Dzięki odpowiedniemu stosunkowi mocy do wagi, BMW R 69S oferuje płynną i zrównoważoną jazdę. Dane techniczne modelu, takie jak jego 4-biegowa skrzynia biegów i silnik boxer twin cylinder, były kluczowe w osiąganiu takich parametrów. Miłośnicy motocykli doceniają specyfikację tego modelu, a zwłaszcza jego imponującą prędkość V-Max, która nadal robi wrażenie pomimo upływu lat.