BMW R 71 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Zalety bardzo trwałej stalowej ramy.
- Niezawodne bębnowe hamulce z przodu i tyłu.
- Klasyczny, rozpoznawalny design.
- Zawieszenie plunger skutecznie redukuje nierówności dróg.
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, co wpływa na zasięg.
- Niższy stosunek sprężania ogranicza wydajność.
- Tylne zawieszenie oparte na przestarzałej technologii.
- Trudniejsza konserwacja starszej technologii wału kardana.
CECHY
- BMW R 71 jest wyposażony w dwa gaźniki Graetzin G 24, które zapewniają płynne dostarczanie paliwa do silnika.
- Odpowiednia ergonomia siedzenia sprzyja komfortowi, nawet w dłuższej podróży.
- Solidna konstrukcja stalowej ramy zapewnia długowieczność i odporność na trudy eksploatacji.
- Klasyczny wygląd inspirowany wojskowym stylem z okresu II wojny światowej.
- Uproszczony system obsługi biegów pozwala na łatwe manewrowanie podczas jazdy miejskiej.
- Skuteczne zawieszenie pozwala na bezproblemowe pokonywanie nierówności terenu.
- Styl retro, który przyciąga wzrok entuzjastów klasycznych motocykli.
- Doskonała trakcja na różnorodnych nawierzchniach dzięki konstrukcji opon.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 71 to klasyczny motocykl, który zdobył uznanie wielu miłośników jednośladów na całym świecie. Jedną z jego kluczowych cech jest prędkość maksymalna (V-MAX), która wynosi około 120 km/h. Taka prędkość została osiągnięta dzięki wyrazistemu profilowi aerodynamicznemu oraz dobrze zestrojonemu silnikowi bokser twin cylinder o pojemności 746 cm3. Kolejnym istotnym aspektem jest przyspieszenie – BMW R 71, mimo swojej klasycznej konstrukcji, potrafi przyspieszać dość dynamicznie jak na motocykl swoich czasów. Przyspieszenie od 0 do 60 km/h zajmuje mu średnio kilka sekund, co czyni go idealnym wyborem dla osób szukających przygód na drogach. Nie należy jednak zapominać o znaczeniu, jakie ma prędkość w kontekście bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla entuzjastów motocykli, zwłaszcza w przypadku starszych modeli takich jak BMW R 71.