BMW R 80 RT DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Niezawodna konstrukcja bokser twin zapewniająca stabilne osiągi.
- Wysokiej jakości komponenty mechaniczne i hydrauliczne.
- Skrzynia biegów umożliwia płynną zmianę przełożeń.
- Komfortowe zawieszenie pozwalające na długodystansowe podróże.
- Ograniczona możliwość tuningu w porównaniu do współczesnych modeli.
- Nieco wyższa waga wpływająca na manewrowość w mieście.
- Starszy system zasilania wymagający regularnej regulacji.
CECHY
- Solidna stalowa rama zapewnia trwałość i odporność na obciążenia.
- Podwójne przednie tarcze hamulcowe dla skuteczniejszego hamowania.
- Regulowane tylne amortyzatory poprawiające komfort jazdy.
- Klasyczny design przyciągający miłośników motocyklowych tradycji.
- Wał napędowy zmniejszający konieczność częstej konserwacji.
- Ergonomicznie zaprojektowane siedzenie zwiększa komfort na długie dystanse.
- Możliwość wyposażenia w kufry turystyczne.
- Kompaktowe wymiary ułatwiają parkowanie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R 80 RT to klasyczny przykład motocykla turystycznego, który łączy w sobie elegancję z solidnymi osiągami. Prędkość maksymalna tego modelu wynosi około 180 km/h. Te wartości są osiągane dzięki skrupulatnie zaprojektowanemu czterosuwowemu silnikowi bokser, który generuje moc na poziomie 50 KM przy 6500 obr./min oraz moment obrotowy 60 Nm przy 3500 obr./min. Motocykl potrafi przyspieszać płynnie i równomiernie, co czyni go godnym kompanem w długodystansowych podróżach. Kombinacja niskiego środka ciężkości oraz precyzyjnie dobranego przełożenia skrzyni biegów sprawia, że BMW R 80 RT radzi sobie zarówno w miejskim ruchu, jak i na otwartych przestrzeniach, oferując motocykliście komfort oraz bezpieczeństwo. Znaczenie prędkości V-Max wśród entuzjastów motocykli jest nieocenione, gdyż determinuje możliwości maszyny na szosie i wpływa na ogólną ocenę jej specyfikacji.