BMW R 850 C DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW R 850 C
Przód: 100/90x18
Tył: 170/80xB15
Typ: chłodzony powietrzem/olejem, czterosuwowy, bokser, dwucylindrowy, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 848 cm³
Średnica x Skok: 86.4x71.1 mm
Stopień sprężania: 10.3:1
Moc: 50/5250 KW(hp)/RPM
Moment obrotowy: 71/4750 Nm/RPM
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Sprzęgło: suche, tarczowe, hydrauliczne
Napęd końcowy: wał
Rama: trzyczęściowa, kompozytowa
Zawieszenie przednie: BMW Motorrad Telelever
Zawieszenie tylne: BMW Motorrad Monolever
Hamulce przednie: dwa tarcze 305mm, zaciski 4-tłokowe
Hamulce tylne: jeden tarcza 285mm, zaciski 2-tłokowe
Długość całkowita: 2339 mm
Szerokość całkowita: 1049 mm
Wysokość siedzenia: 739 mm
Rozstaw osi: 1651 mm
Prześwit: 173 mm
Waga: 195 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 4.49 L

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja ramy trzyczęściowej z kompozytu
  • Wysoka jakość hamulców - dwa tarcze 305mm z przodu
  • Dobre osiągi momentu obrotowego, 71 Nm przy 4750 obr./min
  • Skuteczny napęd wałem zapewniający płynność jazdy
  • Ograniczona pojemność zbiornika paliwa - 4.49 L
  • Waga 195 kg może być wyzwaniem dla początkujących motocyklistów

CECHY

  • BMW R 850 C charakteryzuje się symbolicznym dla marki BMW bokserowym silnikiem, który zapewnia stabilność i płynność działania.
  • Oprócz technicznych aspektów, motocykl wyróżnia się unikalnym designem o charakterystycznych liniach i masywnej sylwetce.
  • System EFI (elektroniczny wtrysk paliwa) zapewnia precyzyjne dozowanie paliwa, co przekłada się na ekonomię i wydajność.
  • Hamulce tarczowe z przodu o średnicy 305mm są wyposażone w zaciski 4-tłokowe, co zapewnia skuteczne i bezpieczne hamowanie przy każdej prędkości.
  • Zawieszenie Telelever oraz Monolever, typowe dla BMW, gwarantuje gładką i stabilną jazdę zarówno po mieście, jak i na trasach długodystansowych.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW R 850 C to motocykl, który z pewnością przyciąga uwagę entuzjastów motocykli swoją doskonałą specyfikacją i możliwościami. Motocykl ten jest napędzany chłodzonym powietrzem i olejem czterosuwowym, bokserowym dwucylindrowym silnikiem, który generuje moc 50/5250 KW przy 5250 obr./min oraz moment obrotowy 71 Nm przy 4750 obr./min. Jego imponująca specyfikacja wspomaga przyspieszenie i osiąganie maksymalnej prędkości V-Max tego modelu to około 180 km/h, co plasuje go w gronie uniwersalnych motocykli turystycznych. Doskonałe przyspieszenie oraz komfort jazdy, wspomagane przez dane techniczne, sprawiają, że jest on atrakcyjną propozycją dla miłośników długich tras i komfortowej jazdy. Takie parametry jak dolna waga 195 kg i kompaktowa geometria dają pewność i kontrolę podczas jazdy z osiągnięciem prędkości V-Max. Na pewno dane techniczne tego motocykla będą satysfakcjonujące nawet dla najbardziej wymagających motocyklistów.