BMW R nineT R NINE T PURE DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Solidna konstrukcja ramy i podwozia.
- Bardzo dobre osiągi silnika.
- Zadowalająca prędkość maksymalna.
- Niskie zużycie paliwa w połączeniu z dynamiczną jazdą.
- Wysokiej jakości hamulce i zawieszenie.
- Nieco wysoka cena zakupu.
- Brak wyrafinowanych nowinek technologicznych w standardzie.
- Ograniczenia przy dodatkowym załadunku i pasażerze.
CECHY
- Unikalna estetyka z minimalistycznym designem.
- Innowacyjne rozwiązania technologiczne w silniku typowym dla modelu Boxer.
- Łatwość w prowadzeniu, idealna dla miłośników klasyki.
- Możliwość łatwej personalizacji z dodatkowymi akcesoriami.
- Komfortowa pozycja siedząca przy długich podróżach.
- Efektywne systemy zawieszenia, zapewniające stabilność na drodze.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
BMW R nineT R NINE T PURE może pochwalić się imponującą prędkością maksymalną (V-MAX), wynoszącą około 200 km/h. Taki wynik został osiągnięty dzięki precyzyjnie zoptymalizowanemu układowi napędowemu, który dostarcza 110 KM przy 7750 obr/min. Prędkość maksymalna w połączeniu z mocnym momentem obrotowym 117 Nm dostępnym przy 6000 obr/min gwarantuje płynne przyspieszenie nawet na wyższych biegach. Świetna aerodynamika oraz niska masa całkowita motocykla, wynosząca 211 kg, sprawiają, że motocykl ten potrafi szybko zareagować na zmiany kierunku, co jest kluczowe przy jeździe z dużymi prędkościami. Te cechy czynią go idealnym wyborem dla entuzjastów motocykli poszukujących pojazdu zdolnego do dynamicznej jazdy na otwartych drogach. Dane techniczne oraz specyfikacja ukazują, że każdy element motocykla został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i osiągach.