BMW S 1000 R DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: BMW S 1000 R
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-cylindrowy rzędowy
Pojemność: 999 cm³
Średnica x Skok tłoka: 78.7 x 50.8 mm
Stopień sprężania: 12.0:1
Moc: 160 KM przy 11,000 obr./min
Moment obrotowy: 113 Nm przy 9,250 obr./min
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa z systemem ride-by-wire i czujnikiem stukowym
Przełożenie: Przekładnia 6-biegowa, ręczna
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, sprzęgło antyhoppingowe, mechaniczne
Napęd końcowy: Łańcuch
Rama: Aluminiowa, mostowa z silnikiem jako elementem nośnym
Zawieszenie przednie: Odwrócony teleskopowy widelec, Ø 46 mm, regulowany
Zawieszenie tylne: Aluminiowy wahacz dwustronny, regulowana amortyzacja odbicia
Hamulec przedni: Podwójne pływające tarcze hamulcowe, zaciski 4-tłoczkowe, średnica 320 mm
Hamulec tylny: Pojedyncza tarcza, średnica 220 mm, zacisk 1-tłoczkowy
Długość całkowita: 2057 mm
Szerokość całkowita: 846 mm
Wysokość siedzenia: 813 mm
Rozstaw osi: 1440 mm
Masa: 207 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 17.5 litra
Opony przednie: 120/70 ZR 17
Opony tylne: 190/55 ZR 17

PLUSY I MINUSY

  • Mocny silnik o pojemności 999 cm³
  • Zaawansowana elektronika wspomagająca jazdę
  • Anty-hoppingowe sprzęgło
  • Wysoka jakość wykonania
  • Duża masa motocykla może utrudniać manewrowanie w mieście
  • Wysokie koszty eksploatacji i serwisów

CECHY

  • Motocykl BMW S 1000 R to doskonały przykład nowoczesnej technologii w dziedzinie jednośladów.
  • Silnik o pojemności 999 cm³ zapewnia optymalną moc i wydajność, idealną zarówno na tor, jak i do codziennego użytku.
  • Wysoka jakość wykonania oraz zrozumiała kontrola nad mocą silnika dzięki zaawansowanemu układowi elektronicznemu ride-by-wire.
  • Przednie zawieszenie teleskopowe upside-down oraz tylne aluminiowe wahacze zapewniają doskonałe właściwości jezdne i komfort jazdy.
  • System hamulcowy składa się z podwójnych tarcz z przodu oraz pojedynczej tarczy z tyłu, zapewniając bezpieczne i skuteczne hamowanie.
  • Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na precyzyjne dopasowanie ustawień motocykla do indywidualnych potrzeb kierowcy.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

BMW S 1000 R, jeden z najpopularniejszych motocykli na rynku, szczyci się imponującymi osiągami, które zadowolą najbardziej wymagających entuzjastów motocykli. Maksymalna prędkość V-max, jaką może osiągnąć ten motocykl, to około 250 km/h. Jest to możliwe dzięki pojemności silnika wynoszącej 999 cm³ i mocy 160 KM przy 11,000 obrotach na minutę. Przyspieszenie BMW S 1000 R jest równie imponujące, co przydatne zarówno na torze, jak i podczas jazdy w warunkach miejskich. Z prędkością od 0 do 100 km/h motocykl ten radzi sobie w około 3 sekundy, co jest wynikiem godnym podziwu. Za takie osiągi odpowiedzialny jest także doskonale zaprojektowany układ napędowy, który wykorzystuje zaawansowany system ride-by-wire, pozwalający na płynne i precyzyjne przyspieszanie, utrzymując jednocześnie stabilność jazdy.