KAWASAKI Balius II DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Skrzynia biegów:
6 biegów
Układ zasilania:
4x gaźniki KEIHIN CVK30
Moc:
39,5 kW
Stopień sprężania:
12,2:1
Waga:
151 kg
Wysokość siedzenia:
744 mm
Moment obrotowy:
20 Nm
Długość całkowita:
2070 mm
Szerokość całkowita:
732 mm
Napęd tylni:
Łańcuch
Pojemność skokowa:
249 cm³
Hamulce tylne:
Pojedyncza tarcza, zacisk 2-tłoczkowy
Tylna opona:
140/70-17
Średnica X skok tłoka:
49 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
15,1 l
Przednia opona:
110/70-17
Hamulce przednie:
Pojedyncza tarcza, zacisk 4-tłoczkowy
Rozstaw osi:
1400 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
1996
Rok zakończenia produkcji:
2008
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Mocny silnik o mocy 39,5 kW zapewniający dynamiczne przyspieszenie.
- Zaleta: Atrakcyjna estetyka, typowa dla marki Kawasaki, przyciągająca uwagę wielu miłośników motocykli.
- Wada: Stosunkowo wysoka masa 151 kg, co może być wyzwaniem dla niektórych użytkowników podczas manewrowania.
- Wada: Brak nowoczesnych technologii wspierających bezpieczeństwo, takich jak ABS.
CECHY
- Wydajny układ zasilania z czterema gaźnikami KEIHIN CVK30.
- Zastosowanie pojedynczych tarczowych hamulców z przodu i tyłu, co podnosi bezpieczeństwo podczas jazdy.
- Łańcuch jako napęd tylni, co jest standardem w tego typu motocyklach.
- Rozstaw osi 1400 mm zapewnia stabilność i pewne prowadzenie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Balius II, dzięki swojej konstrukcji i wydajnemu silnikowi o mocy 39,5 kW, jest w stanie osiągnąć imponującą prędkość maksymalną. Precyzyjne dane dotyczące prędkości V-Max są różne w zależności od źródeł, ale zazwyczaj ten model jest w stanie osiągnąć prędkość około 180 km/h. To sprawia, że Balius II jest atrakcyjny dla entuzjastów motocykli poszukujących maszyny, która łączy szybkość z również możliwością codziennego użytku. Dynamiczna jazda i przyśpieszenie czyni go doskonałym wyborem dla osób lubiących szybkie przejażdżki po mieście i poza nim.