KAWASAKI Balius II DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Skrzynia biegów: 6 biegów
Układ zasilania: 4x gaźniki KEIHIN CVK30
Moc: 39,5 kW
Stopień sprężania: 12,2:1
Waga: 151 kg
Wysokość siedzenia: 744 mm
Moment obrotowy: 20 Nm
Długość całkowita: 2070 mm
Szerokość całkowita: 732 mm
Napęd tylni: Łańcuch
Pojemność skokowa: 249 cm³
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza, zacisk 2-tłoczkowy
Tylna opona: 140/70-17
Średnica X skok tłoka: 49 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 15,1 l
Przednia opona: 110/70-17
Hamulce przednie: Pojedyncza tarcza, zacisk 4-tłoczkowy
Rozstaw osi: 1400 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 1996
Rok zakończenia produkcji: 2008

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Mocny silnik o mocy 39,5 kW zapewniający dynamiczne przyspieszenie.
  • Zaleta: Atrakcyjna estetyka, typowa dla marki Kawasaki, przyciągająca uwagę wielu miłośników motocykli.
  • Wada: Stosunkowo wysoka masa 151 kg, co może być wyzwaniem dla niektórych użytkowników podczas manewrowania.
  • Wada: Brak nowoczesnych technologii wspierających bezpieczeństwo, takich jak ABS.

CECHY

  • Wydajny układ zasilania z czterema gaźnikami KEIHIN CVK30.
  • Zastosowanie pojedynczych tarczowych hamulców z przodu i tyłu, co podnosi bezpieczeństwo podczas jazdy.
  • Łańcuch jako napęd tylni, co jest standardem w tego typu motocyklach.
  • Rozstaw osi 1400 mm zapewnia stabilność i pewne prowadzenie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Balius II, dzięki swojej konstrukcji i wydajnemu silnikowi o mocy 39,5 kW, jest w stanie osiągnąć imponującą prędkość maksymalną. Precyzyjne dane dotyczące prędkości V-Max są różne w zależności od źródeł, ale zazwyczaj ten model jest w stanie osiągnąć prędkość około 180 km/h. To sprawia, że Balius II jest atrakcyjny dla entuzjastów motocykli poszukujących maszyny, która łączy szybkość z również możliwością codziennego użytku. Dynamiczna jazda i przyśpieszenie czyni go doskonałym wyborem dla osób lubiących szybkie przejażdżki po mieście i poza nim.