KAWASAKI Balius ZR 250 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Napęd finalny:
Łańcuch
Przednie zawieszenie:
Odwrócone widelce
Masa:
162 kg
Stopień sprężania:
12.4:1
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Rama:
Aluminiowa
Układ paliwowy:
Gaźnik
Moment obrotowy:
24 Nm przy 11000 obr./min
Moc:
45 KM przy 16000 obr./min
Przednie opony:
110/70-17
Pojemność zbiornika paliwa:
15.1 L
Pojemność silnika:
249 cm³
Sprzęgło:
Mokre, wielotarczowe
Tylne opony:
140/55-18
Rok rozpoczęcia produkcji:
1991
Rok zakończenia produkcji:
1995
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Duża prędkość maksymalna w swojej klasie.
- Zaleta: Dobre przyspieszenie, które zadowoli zwolenników dynamicznej jazdy.
- Zaleta: Stylowy wygląd i wysoka jakość wykonania typowa dla marki Kawasaki.
- Wada: Nieco wyższe zużycie paliwa przy maksymalnych osiągach.
- Wada: Części zamienne mogą być trudne do znalezienia z racji zakończonej produkcji.
CECHY
- Charakterystyczne odwrócone widelce przednie, które poprawiają stabilność jazdy.
- Aluminiowa rama zapewniająca lekkość i wytrzymałość.
- Wysoki stopień sprężania, który zwiększa efektywność spalania.
- Ergonomiczne siedzenie i przemyślana geometria, które zwiększają komfort użytkowania.
- Tradycyjny wygląd w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Balius ZR 250 to motocykl, który zaskakuje swoich użytkowników nie tylko dynamicznym przyspieszeniem, ale również zadowalającą prędkością maksymalną. V-Max tego motocykla to około 170 km/h, co, zważywszy na jego pojemność silnika 250 cm³, jest imponującym wynikiem. Dla wielu entuzjastów jednośladów, prędkość ta stanowi idealny balans między osiągami a bezpieczeństwem, umożliwiając swobodną jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie. Przyspieszenie tego modelu do setki wynosi około 7,5 sekundy, co czyni go atrakcyjną opcją dla miłośników szybkiej jazdy.