KAWASAKI Balius ZR 250 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Napęd finalny: Łańcuch
Przednie zawieszenie: Odwrócone widelce
Masa: 162 kg
Stopień sprężania: 12.4:1
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: Aluminiowa
Układ paliwowy: Gaźnik
Moment obrotowy: 24 Nm przy 11000 obr./min
Moc: 45 KM przy 16000 obr./min
Przednie opony: 110/70-17
Pojemność zbiornika paliwa: 15.1 L
Pojemność silnika: 249 cm³
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Tylne opony: 140/55-18
Rok rozpoczęcia produkcji: 1991
Rok zakończenia produkcji: 1995

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Duża prędkość maksymalna w swojej klasie.
  • Zaleta: Dobre przyspieszenie, które zadowoli zwolenników dynamicznej jazdy.
  • Zaleta: Stylowy wygląd i wysoka jakość wykonania typowa dla marki Kawasaki.
  • Wada: Nieco wyższe zużycie paliwa przy maksymalnych osiągach.
  • Wada: Części zamienne mogą być trudne do znalezienia z racji zakończonej produkcji.

CECHY

  • Charakterystyczne odwrócone widelce przednie, które poprawiają stabilność jazdy.
  • Aluminiowa rama zapewniająca lekkość i wytrzymałość.
  • Wysoki stopień sprężania, który zwiększa efektywność spalania.
  • Ergonomiczne siedzenie i przemyślana geometria, które zwiększają komfort użytkowania.
  • Tradycyjny wygląd w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Balius ZR 250 to motocykl, który zaskakuje swoich użytkowników nie tylko dynamicznym przyspieszeniem, ale również zadowalającą prędkością maksymalną. V-Max tego motocykla to około 170 km/h, co, zważywszy na jego pojemność silnika 250 cm³, jest imponującym wynikiem. Dla wielu entuzjastów jednośladów, prędkość ta stanowi idealny balans między osiągami a bezpieczeństwem, umożliwiając swobodną jazdę zarówno w mieście, jak i na trasie. Przyspieszenie tego modelu do setki wynosi około 7,5 sekundy, co czyni go atrakcyjną opcją dla miłośników szybkiej jazdy.