KAWASAKI Bayou 250 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Waga: 194 kg
Pojemność skokowa: 228 cm3
Typ silnika: Jednocylindrowy
Stopień sprężania: 8.9:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 69 mm
Zasilanie: Gaźnik Mikuni VM24SS
Rozruch: Elektryczny
Typ ramy: Podwójna stalowa kratownica
Długość całkowita: 1781 mm
Szerokość całkowita: 1021 mm
Prześwit: 155 mm
Rozstaw osi: 1115 mm
Hamulec przedni: Podwójny bęben
Hamulec tylny: Bęben
Zawieszenie tylne: Półzależne, z dwoma amortyzatorami
Wysokość siodła: 729 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 9.8 l
Napęd końcowy: Wał
Sprzęgło: Automatyczne
Opony przód: AT21x8-9 bezdętkowe
Opony tył: AT22x10-10 bezdętkowe

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Wysoka zdolność do poruszania się w trudnym terenie dzięki solidnemu zawieszeniu i ramie.
  • Zaleta: Niskie koszty eksploatacji w porównaniu do innych pojazdów w tej kategorii.
  • Zaleta: Automatyczne sprzęgło ułatwiające obsługę pojazdu.
  • Wada: Ograniczona prędkość maksymalna, co może być wadą dla osób szukających szybszego transportu.
  • Wada: Brak nowoczesnych systemów wspomagania, które są dostępne w nowszych modelach.

CECHY

  • Solidna stalowa rama, która zapewnia trwałość i wytrzymałość.
  • Pojemność silnika 228 cm3, idealna dla średniozaawansowanych użytkowników.
  • Niezależne zawieszenie przednie umożliwiające lepszą kontrolę na nierównym terenie.
  • Przyjazna użytkownikowi, automatyczna skrzynia biegów ułatwiająca jazdę.
  • Specjalne terenowe opony bezdętkowe zapewniające dobrą przyczepność.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Bayou 250 charakteryzuje się prędkością maksymalną dostosowaną do jej przeznaczenia jako pojazdu terenowego. Prędkość maksymalna tej maszyny wynosi około 80 km/h. Jest to wartość idealna dla użytkowników poszukujących pojazdu o dobrych właściwościach jezdnych w terenie, gdzie zwinność i kontrola są ważniejsze od osiągania ekstremalnych prędkości.