KAWASAKI Bayou 250 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Waga:
194 kg
Pojemność skokowa:
228 cm3
Typ silnika:
Jednocylindrowy
Stopień sprężania:
8.9:1
Średnica cylindra x skok tłoka:
69 mm
Zasilanie:
Gaźnik Mikuni VM24SS
Rozruch:
Elektryczny
Typ ramy:
Podwójna stalowa kratownica
Długość całkowita:
1781 mm
Szerokość całkowita:
1021 mm
Prześwit:
155 mm
Rozstaw osi:
1115 mm
Hamulec przedni:
Podwójny bęben
Hamulec tylny:
Bęben
Zawieszenie tylne:
Półzależne, z dwoma amortyzatorami
Wysokość siodła:
729 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
9.8 l
Napęd końcowy:
Wał
Sprzęgło:
Automatyczne
Opony przód:
AT21x8-9 bezdętkowe
Opony tył:
AT22x10-10 bezdętkowe
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Wysoka zdolność do poruszania się w trudnym terenie dzięki solidnemu zawieszeniu i ramie.
- Zaleta: Niskie koszty eksploatacji w porównaniu do innych pojazdów w tej kategorii.
- Zaleta: Automatyczne sprzęgło ułatwiające obsługę pojazdu.
- Wada: Ograniczona prędkość maksymalna, co może być wadą dla osób szukających szybszego transportu.
- Wada: Brak nowoczesnych systemów wspomagania, które są dostępne w nowszych modelach.
CECHY
- Solidna stalowa rama, która zapewnia trwałość i wytrzymałość.
- Pojemność silnika 228 cm3, idealna dla średniozaawansowanych użytkowników.
- Niezależne zawieszenie przednie umożliwiające lepszą kontrolę na nierównym terenie.
- Przyjazna użytkownikowi, automatyczna skrzynia biegów ułatwiająca jazdę.
- Specjalne terenowe opony bezdętkowe zapewniające dobrą przyczepność.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Bayou 250 charakteryzuje się prędkością maksymalną dostosowaną do jej przeznaczenia jako pojazdu terenowego. Prędkość maksymalna tej maszyny wynosi około 80 km/h. Jest to wartość idealna dla użytkowników poszukujących pojazdu o dobrych właściwościach jezdnych w terenie, gdzie zwinność i kontrola są ważniejsze od osiągania ekstremalnych prędkości.