KAWASAKI BJ 250 Estrella Custom DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Długość całkowita: 2075 mm
Tylnie zawieszenie: Wahacz
Moment obrotowy: 20/6000 Nm/RPM
Wysokość siedzenia: 770 mm
Przód: 90/90-17
Pojemność zbiornika paliwa: 14.0 L
Średnica cylindra x skok tłoka: 66 mm
Tył: 110/90-17
Tylni hamulec: Pojedynczy dysk
Pojemność skokowa: 249 cm3
Rozstaw osi: 1400 mm
Przedni hamulec: Pojedynczy dysk
Przednie zawieszenie: Widelec teleskopowy
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Szerokość całkowita: 775 mm
Moc: 20/7500 KW(hp)/RPM
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Układ paliwowy: Gaźnik KEIHIN CVK34
Prześwit: 150 mm
Stosunek kompresji: 9:1
Waga: 148 kg
Rok rozpoczęcia produkcji: 2002
Rok zakończenia produkcji: 2003

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Łatwość prowadzenia, szczególnie w mieście.
  • Zaleta: Oszczędność paliwa dzięki ekonomicznemu gaźnikowi KEIHIN CVK34.
  • Zaleta: Komfort jazdy dzięki dobrze wyważonemu zawieszeniu.
  • Wada: Niska moc i ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do innych motocykli.
  • Wada: Brak zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, takich jak ABS.

CECHY

  • Konstrukcja retro, przypominająca klasyczne motocykle.
  • Pojedynczy hamulec dyskowy z przodu i z tyłu, zapewniający wystarczającą siłę hamowania dla tego segmentu.
  • Pięciobiegowa skrzynia biegów, która sprawia, że motocykl ma dość dynamiczną charakterystykę jazdy miejskiej.
  • Silnik o pojemności 249 cm3, idealny dla początkujących i średnio zaawansowanych motocyklistów.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki BJ 250 Estrella Custom, jak większość motocykli w swoim segmencie, nie jest przeznaczony do osiągania zawrotnych prędkości. Jego głównym atutem jest łatwość prowadzenia oraz stabilność w mieście. Z maksymalną prędkością oscylującą wokół 120 km/h, motocykl ten jest przeznaczony dla tych, którzy cenią sobie komfort oraz swobodę w miejskiej dżungli, a nie dla fanów ekstremalnych wrażeń prędkościowych. Przy tej prędkości, Estrella Custom oferuje płynną jazdę, która sprawia, że zarówno jazda miejska, jak i krótsze trasy międzymiastowe są przyjemnością.