KAWASAKI BJ 250 Estrella Custom DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Długość całkowita:
2075 mm
Tylnie zawieszenie:
Wahacz
Moment obrotowy:
20/6000 Nm/RPM
Wysokość siedzenia:
770 mm
Przód:
90/90-17
Pojemność zbiornika paliwa:
14.0 L
Średnica cylindra x skok tłoka:
66 mm
Tył:
110/90-17
Tylni hamulec:
Pojedynczy dysk
Pojemność skokowa:
249 cm3
Rozstaw osi:
1400 mm
Przedni hamulec:
Pojedynczy dysk
Przednie zawieszenie:
Widelec teleskopowy
Przeniesienie napędu:
Łańcuch
Szerokość całkowita:
775 mm
Moc:
20/7500 KW(hp)/RPM
Skrzynia biegów:
5-biegowa
Układ paliwowy:
Gaźnik KEIHIN CVK34
Prześwit:
150 mm
Stosunek kompresji:
9:1
Waga:
148 kg
Rok rozpoczęcia produkcji:
2002
Rok zakończenia produkcji:
2003
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Łatwość prowadzenia, szczególnie w mieście.
- Zaleta: Oszczędność paliwa dzięki ekonomicznemu gaźnikowi KEIHIN CVK34.
- Zaleta: Komfort jazdy dzięki dobrze wyważonemu zawieszeniu.
- Wada: Niska moc i ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do innych motocykli.
- Wada: Brak zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, takich jak ABS.
CECHY
- Konstrukcja retro, przypominająca klasyczne motocykle.
- Pojedynczy hamulec dyskowy z przodu i z tyłu, zapewniający wystarczającą siłę hamowania dla tego segmentu.
- Pięciobiegowa skrzynia biegów, która sprawia, że motocykl ma dość dynamiczną charakterystykę jazdy miejskiej.
- Silnik o pojemności 249 cm3, idealny dla początkujących i średnio zaawansowanych motocyklistów.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki BJ 250 Estrella Custom, jak większość motocykli w swoim segmencie, nie jest przeznaczony do osiągania zawrotnych prędkości. Jego głównym atutem jest łatwość prowadzenia oraz stabilność w mieście. Z maksymalną prędkością oscylującą wokół 120 km/h, motocykl ten jest przeznaczony dla tych, którzy cenią sobie komfort oraz swobodę w miejskiej dżungli, a nie dla fanów ekstremalnych wrażeń prędkościowych. Przy tej prędkości, Estrella Custom oferuje płynną jazdę, która sprawia, że zarówno jazda miejska, jak i krótsze trasy międzymiastowe są przyjemnością.