KAWASAKI BJ 250 Estrella RS DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Stosunek kompresji: 9:1
Prześwit: 150 mm
Masa: 142 kg
Tylny hamulec: Pojedynczy dysk z zaciskiem 1-tłokowym
Pojemność skokowa: 249 cm3
Pojemność zbiornika paliwa: 14,0 L
Przód: 90/90-17
Wysokość siedzenia: 734 mm
Długość całkowita: 2075 mm
Zawieszenie tylne: Wahacz
Moment obrotowy: 20/6000 Nm/RPM
Średnica cylindra x skok tłoka: 66 mm
Tył: 110/90-17
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Układ paliwowy: Gaźnik
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Rozstaw osi: 1400 mm
Przedni hamulec: Pojedynczy dysk z zaciskiem 2-tłokowym
Przednie zawieszenie: Widelec teleskopowy
Napęd końcowy: Łańcuch
Szerokość całkowita: 775 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 2004
Rok zakończenia produkcji: Nadal w produkcji

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Klasyczny design przyciągający wzrok entuzjastów retro
  • Zaleta: Niska masa umożliwiająca łatwe manewrowanie
  • Zaleta: Ekonomiczne zużycie paliwa na poziomie 14 litrów w pełnym zbiorniku
  • Wada: Ograniczona prędkość maksymalna w porównaniu do większych motocykli
  • Wada: Ograniczone możliwości tuningowe ze względu na konstrukcję silnika

CECHY

  • Teleskopowe zawieszenie przednie zapewniające płynną jazdę
  • Gaźnikowy układ paliwowy sprzyjający prostocie serwisowania
  • Tradycyjny napęd łańcuchowy dla miłośników klasycznych rozwiązań technologicznych
  • Dyskowe hamulce zapewniające odpowiednie hamowanie w trudnych warunkach
  • Wykorzystanie mokrego sprzęgła wielotarczowego dla lepszego przeniesienia mocy

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki BJ 250 Estrella RS to motocykl wyróżniający się nie tylko klasycznym wyglądem, ale również osiągami, które przyciągają entuzjastów szybkiej jazdy. Pomimo niedużej pojemności silnika, motocykl ten potrafi zapewnić dynamiczne przyspieszenia i satysfakcjonujące osiągi na drodze. Jest to możliwe dzięki odpowiedniemu stosunkowi mocy do masy, a także dobrze zestrojonemu układowi przeniesienia napędu. Prędkość maksymalna, jaką może osiągnąć, stanowi dowód na to, że motocykle z segmentu 250 cm3 potrafią być zarówno oszczędne, jak i emocjonujące. Wprawdzie nie konkuruje z modelami sportowymi, ale estrelli wystarcza na dynamiczne przemieszczanie się po mieście czy przelot na trasie.