KAWASAKI Brute Force 650 4x4 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Typ silnika:
V2
Ilość suwów:
4
Stopień sprężania:
9.9:1
Średnica cylindra x skok tłoka:
79.0 mm
Pojemność skokowa:
633 cm³
Moc maksymalna:
42 KM przy 6500 obr/min
Moment obrotowy:
52 Nm przy 4000 obr/min
Zasilanie:
Gaźniki Keihin CVKR-D32
Układ rozrządu:
SOHC
Zapłon:
CDI
Rozruch:
Elektryczny
System chłodzenia:
Ciecz
Wtórne przeniesienie napędu:
Shaft drive (cardan)
Waga motocykla gotowego do jazdy:
293 kg
Wysokość siodła:
861 mm
Długość całkowita:
2184 mm
Szerokość całkowita:
1212 mm
Prześwit:
185 mm
Rozstaw osi:
1293 mm
Podwozie:
Spawana z rur stalowych
Zawieszenie przód:
MacPherson strut, skok 170 mm
Zawieszenie tył:
Uni-Trak ze zbiornikiem wyrównawczym
Opona przednia:
AT25x8-12 (bezdętkowa)
Opona tylna:
AT25x10-12 (bezdętkowa)
Hamulec przedni:
Podwójne tarcze z dwutłoczkowymi zaciskami
Hamulec tylni:
Bębnowy, zamknięty, wielotarczowy
Pojemność zbiornika paliwa:
18.2 litry
Wersje kolorystyczne:
Woodsman Zielony, Sunbeam Czerwony, Super Czarny, Candy Thunder Niebieski
PLUSY I MINUSY
- Podatnośc na drobne usterki: 1,75/5
- Podatnośc na poważne usterki: 2/5
- Komfort: 2,25/5
- Ergonomia: 2/5
- Ekonomiczność: 1,5/5
- Skrzynia biegów: 1/5
- Układ jezdny: 2/5
- Układ hamulcowy: 1,5/5
- Elektronika: 2/5
CECHY
- Solidna konstrukcja
- Zdolność do jazdy w terenie
- Gaźniki Keihin CVKR-D32
- Zawieszenie MacPherson z przodu
- Uni-Trak z tyłu
- Podwójne tarcze hamulcowe z przodu
- Wielotarczowy, zamknięty hamulec tylni
- Rozruch elektryczny
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Brute Force 650 4x4 jest znane z solidnych osiągów, choć prędkość maksymalna nie jest jego główną zaletą. Motocykl ten jest bardziej skoncentrowany na wszechstronności i zdolności terenowej. Niemniej jednak, dla entuzjastów, którzy pragną wypróbować jego granice, maksymalna prędkość oscyluje wokół 105 km/h. Oczywiście rezultat ten zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj terenu, warunki atmosferyczne i obciążenie pojazdu. Użytkownicy, którzy testowali Brute Force 650 na otwartych przestrzeniach, podkreślają, że motocykl utrzymuje stabilność i pewność nawet przy swojej górnej granicy prędkości.