KAWASAKI Brute Force 650 4x4 Camo DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Sprzęgło: Automatyczne
Średnica cylindra i skok tłoka: 79 mm
Tylne opony: AT25x10-12
System zasilania: Podwójne gaźniki Keihin CVKR-32
Przednie zawieszenie: MacPherson / 6.7 cala
Szerokość całkowita: 1212 mm
Rozstaw osi: 1293 mm
Przedni hamulec: Podwójne tarcze hydrauliczne
Stosunek sprężania: 9.9:1
Prześwit: 185 mm
Waga: 294 kg
Pojemność: 633 cm3
Wysokość siedzenia: 861 mm
Długość całkowita: 2184 mm
Tylne zawieszenie: Aluminiowy wahacz i pojedynczy amortyzator / 7.2 cala
Pojemność zbiornika paliwa: 18.2 L
Przednie opony: AT25x8-12
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok końca produkcji: 2009
Silnik: 651 cm³, 4-suwowy, SOHC
Moc: 34,6 kW (47 KM) przy 6 500 obr./min.
Przyspieszenie: 0-60 km/h w 4,4 sekundy
Prędkość maksymalna: 90 km/h
Napęd: 4x4
Współczynnik smarowania: 3,5

PLUSY I MINUSY

  • Silna i niezawodna konstrukcja.
  • Doskonały wgląd w teren dzięki dobrze dobranej geometrii.
  • Wygoda jazdy zarówno na trasach, jak i w terenie.
  • Niektóre części mogą być kosztowne w wymianie.
  • Niektóre funkcje mogą być bardziej skomplikowane niż w innych modelach.

CECHY

  • Automatyczne sprzęgło, które ułatwia prowadzenie.
  • Solidny układ hamulcowy z podwójnymi tarczami hydraulicznymi.
  • Dobry stosunek mocy do masy, co poprawia dynamikę jazdy.
  • Wszechstronne opony zapewniające dobrą przyczepność w różnych warunkach.
  • Solidny napęd na cztery koła ułatwiający poruszanie się po trudnym terenie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Brute Force 650 4x4 Camo to quad, który łączy w sobie moc i wszechstronność. Jednym z kluczowych aspektów związanych z jego osiągami jest prędkość maksymalna, która wynosi 90 km/h. Dla pojazdu tego rozmiaru i przeznaczenia jest to zadowalająca wartość, umożliwiająca sprawną jazdę zarówno w terenie, jak i na bardziej otwartych trasach. Prędkość V-Max jest szczególnie istotna dla entuzjastów jazdy po bezdrożach, którzy cenią sobie nie tylko moc, ale także możliwość szybkiego przemieszczania się w różnych warunkach. Trzeba jednak pamiętać, że w terenie nie zawsze to właśnie najwyższa prędkość decyduje o skuteczności pojazdu, ale także jego zdolność do radzenia sobie w trudnych warunkach, dobra trakcja i możliwość pokonywania przeszkód.