KAWASAKI Brute Force 750 4x4i DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Sprzęgło: Automatyczne
Średnica x skok tłoka: 84 mm
Tylna opona: AT25x10-12
Stopień sprężania: 8.8:1
Waga: 296 kg
Prześwit: 246 mm
Wysokość siedzenia: 904 mm
Długość całkowita: 2195 mm
Hamulec przedni: Podwójne hydrauliczne tarcze 200mm z zaciskami dwutłoczkowymi
Rozstaw osi: 1285 mm
Pojemność skokowa: 749 cm3
Szerokość całkowita: 1166 mm
Przednie zawieszenie: Podwójne wahacze A / 6.7 cala
Rama: Stalowa dwułożyskowa
Przednie opony: AT25x8-12
Pojemność zbiornika paliwa: 18.9 L
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok zakończenia produkcji: 2009

PLUSY I MINUSY

  • Silnik o wysokiej mocy i moment obrotowy, idealny do off-roadu.
  • Automatyczna skrzynia biegów zwiększa wygodę użytkowania.
  • Dobre opinie użytkowników na temat niezawodności mechaniki.
  • Podatność na drobne usterki jest niska, co ogranicza koszty napraw.
  • Komfort jazdy i ergonomia oceniane przeciętnie.
  • Ekonomiczność spalania uznawana za niską.

CECHY

  • Rama stalowa dwułożyskowa zapewnia wytrzymałość i stabilność.
  • Przednie zawieszenie typu podwójne wahacze A dla lepszej amortyzacji w terenie.
  • Zbiornik paliwa o pojemności 18,9 litra, co pozwala na dłuższe podróże bez potrzeby częstego tankowania.
  • Przyjazny terenowy układ jezdny, idealny do trudnych warunków jazdy.
  • Wysokość siedzenia na poziomie 904 mm, odpowiednia dla wyższych osób.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Brute Force 750 4x4i nie jest motocyklem zaprojektowanym z myślą o osiąganiu ekstremalnych prędkości. Jest to model, który koncentruje się na sile i mocy w terenie, co w związku z tym oznacza, że jego prędkość maksymalna jest niższa niż w bardziej sportowych maszynach. Użytkownicy zgłaszają, że maksymalna prędkość tego pojazdu wynosi około 100 km/h, co jest więcej niż wystarczające do pokonywania trudnych i wymagających tras off-road. Przy prędkości V-Max na poziomie 100 km/h, ten pojazd zapewnia stabilność i kontrolę, które są kluczowe w terenie.