KAWASAKI Brute Force 750 4x4i DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Sprzęgło:
Automatyczne
Średnica x skok tłoka:
84 mm
Tylna opona:
AT25x10-12
Stopień sprężania:
8.8:1
Waga:
296 kg
Prześwit:
246 mm
Wysokość siedzenia:
904 mm
Długość całkowita:
2195 mm
Hamulec przedni:
Podwójne hydrauliczne tarcze 200mm z zaciskami dwutłoczkowymi
Rozstaw osi:
1285 mm
Pojemność skokowa:
749 cm3
Szerokość całkowita:
1166 mm
Przednie zawieszenie:
Podwójne wahacze A / 6.7 cala
Rama:
Stalowa dwułożyskowa
Przednie opony:
AT25x8-12
Pojemność zbiornika paliwa:
18.9 L
Rok rozpoczęcia produkcji:
2008
Rok zakończenia produkcji:
2009
PLUSY I MINUSY
- Silnik o wysokiej mocy i moment obrotowy, idealny do off-roadu.
- Automatyczna skrzynia biegów zwiększa wygodę użytkowania.
- Dobre opinie użytkowników na temat niezawodności mechaniki.
- Podatność na drobne usterki jest niska, co ogranicza koszty napraw.
- Komfort jazdy i ergonomia oceniane przeciętnie.
- Ekonomiczność spalania uznawana za niską.
CECHY
- Rama stalowa dwułożyskowa zapewnia wytrzymałość i stabilność.
- Przednie zawieszenie typu podwójne wahacze A dla lepszej amortyzacji w terenie.
- Zbiornik paliwa o pojemności 18,9 litra, co pozwala na dłuższe podróże bez potrzeby częstego tankowania.
- Przyjazny terenowy układ jezdny, idealny do trudnych warunków jazdy.
- Wysokość siedzenia na poziomie 904 mm, odpowiednia dla wyższych osób.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Brute Force 750 4x4i nie jest motocyklem zaprojektowanym z myślą o osiąganiu ekstremalnych prędkości. Jest to model, który koncentruje się na sile i mocy w terenie, co w związku z tym oznacza, że jego prędkość maksymalna jest niższa niż w bardziej sportowych maszynach. Użytkownicy zgłaszają, że maksymalna prędkość tego pojazdu wynosi około 100 km/h, co jest więcej niż wystarczające do pokonywania trudnych i wymagających tras off-road. Przy prędkości V-Max na poziomie 100 km/h, ten pojazd zapewnia stabilność i kontrolę, które są kluczowe w terenie.