KAWASAKI Eliminator 125 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Typ silnika:
Jednocylindrowy
Prędkość maksymalna:
120 km/h
Pojemność skokowa:
124 cm³
Moc maksymalna:
12 kW przy 8500 obr/min
Moment obrotowy:
10 Nm przy 8000 obr/min
Przełożenie końcowe:
Łańcuch
System paliwowy:
Gaźnik Mikuni BS28
Skrzynia biegów:
5-biegowa
Przednie zawieszenie:
36 mm teleskopowy widelec hydrauliczny
Tylny hamulec:
Bębnowy
Masa:
132 kg
Wysokość siedzenia:
681 mm
Rozstaw osi:
1471 mm
Średnica cylindra:
56 mm
Koło przednie:
90/90-17
Koło tylne:
130/90-15
Stosunek kompresji:
9,6:1
Pojemność zbiornika paliwa:
12,9 L
Hamulce przednie:
Tarcza
Rok rozpoczęcia produkcji:
1997
Rok zakończenia produkcji:
Wciąż w produkcji
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Niska masa i kompaktowe wymiary ułatwiają manewrowanie w mieście.
- Zalety: Ekonomiczne zużycie paliwa dzięki skutecznemu systemowi gaźnika.
- Wady: Umiarkowana moc, która może być niewystarczająca na długie autostradowe trasy.
- Wady: Tradycyjny design i brak nowoczesnych technologii może zniechęcić technologicznych entuzjastów.
CECHY
- Klasyczny styl cruisera, który odwołuje się do tradycyjnych wartości.
- Jednocylindrowy silnik zapewniający płynność i wydajność w codziennym użytkowaniu.
- Solidne zawieszenie przednie, które pochłania nierówności drogi.
- Prosty w obsłudze i konserwacji, co jest idealne dla początkujących motocyklistów.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Eliminator 125 oferuje maksymalną prędkość około 120 km/h, co jest zadowalającym wynikiem dla motocykla o tej pojemności silnika, przeznaczonego głównie do jazdy miejskiej i turystycznej. Dzięki jednocylindrowemu silnikowi o mocy 12 kW przy 8500 obr/min oraz wydajnemu układowi paliwowemu, motocykl zachowuje relatywnie niski poziom spalania, nawet przy wyższych prędkościach. Jego możliwości na autostradzie są ograniczone, ale w miejskim zgiełku i na bocznych drogach spisuje się bez zarzutu. Silnik jest dobrze zestrojony, co pozwala na płynne osiąganie prędkości maksymalnej przy zachowaniu kontroli nad pojazdem.