KAWASAKI Eliminator ZL1000 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Tył: 160/80-15
Średnica cylindra x skok tłoka: 74 mm
Stopień sprężania: 9.2:1
Moment obrotowy: 91/7000 Nm/RPM
Przedni hamulec: 2x277mm tarcze
Pojemność skokowa: 997 cm3
Tylny hamulec: pojedyńcza tarcza 267mm
Masa: 244 kg
Przednie zawieszenie: 38mm Showa wspomagane powietrzem, skok koła 142mm
Moc: 110/9000 KW(KM)/RPM
Układ zasilania: 4x32mm gaźniki Keihin
Skrzynia biegów: 6 biegów
Napęd końcowy: wał
Przód: 100/90-18
Pojemność zbiornika paliwa: 18.2 L
Rok rozpoczęcia produkcji: 1986
Rok zakończenia produkcji: 1990

PLUSY I MINUSY

  • Zalety: Potężna moc i moment obrotowy umożliwiają szybkie przyśpieszenia.
  • Zalety: Wyjątkowy design, przyciągający uwagę fanów klasyki.
  • Wady: Wysoka masa powoduje trudności w manewrowaniu w mieście.
  • Wady: Krótki okres produkcji sprawia, że trudno o dostęp do części zamiennych.

CECHY

  • Silnik czterocylindrowy rzędowy z dużą pojemnością 997 cm3.
  • Zaawansowane zawieszenie Showa gwarantujące komfort jazdy.
  • Sportowe osiągi dzięki mocy 110 KM.
  • Dłuższy rozstaw osi zapewniający większą stabilność przy wyższych prędkościach.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Eliminator ZL1000 to motocykl, który w swoim czasie uchodził za jeden z najszybszych cruiserów na rynku. Jego maksymalna prędkość, osiągająca nawet 210 km/h, zapewniała ekstremalne wrażenia z jazdy. Dzięki mocy 110 KM rozwijaną przy 9000 RPM oraz imponującemu momentowi obrotowemu, motocykl ten potrafił oddać pełnię swoich możliwości na prostej drodze. Naszpikowany technologiami, jak stosunkowo zaawansowane na swoje czasy zawieszenie Showa, Eliminator zapewniał nie tylko szybkość ale i odpowiednią stabilność podczas dynamicznych przejazdów.