KAWASAKI EN 400 Vulcan DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Hamulce przednie:
Pojedynczy dysk
Pojemność zbiornika paliwa:
9,8 l
Opony przednie:
100/90-19
Moc:
45 KW
Skrzynia biegów:
6-biegowa
System paliwowy:
Gaźnik
Napęd końcowy:
Pasek
Zawieszenie przednie:
Widelec teleskopowy
Waga:
190 kg
Hamulec tylny:
Bęben
Pojemność skokowa:
399 cm³
Stopień sprężania:
10,7:1
Opony tylne:
140/90-15
Średnica cylindra x Skok tłoka:
71 mm
Sprzęgło:
Mokre, wielotarczowe
Moment obrotowy:
33 Nm
Zawieszenie tylne:
Podwójne amortyzatory
Rok rozpoczęcia produkcji:
1992
Rok zakończenia produkcji:
1997
PLUSY I MINUSY
- Klasyczny design przyciągający uwagę
- Komfortowa pozycja jazdy dzięki odpowiedniemu zawieszeniu
- Brak nowoczesnych technologii widoczny w porównaniu z nowszymi modelami
- Atrakcyjny i klasyczny wygląd oceniany przez użytkowników jako pozytywny
- Optymalna moc dla spokojniejszej jazdy w trasie
CECHY
- Gaźnikowy system paliwowy zapewniający charakterystyczne brzmienie
- 6-biegowa skrzynia biegów dla lepszej kontroli
- Niezawodność i trwałość konstrukcji typowa dla motocykli Kawasaki
- Wygodne i stylowe podwójne amortyzatory tylne
- Odpowiedni stosunek masy do mocy dla stabilnej jazdy
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Prędkość maksymalna motocykla Kawasaki EN 400 Vulcan jest istotnym aspektem dla wielu entuzjastów. Znana ze swojej niezawodności i odpowiedniej mocy 45 KW, ta maszyna oferuje nie tylko komfort jazdy, ale również odpowiednią dawkę adrenaliny. Średni moment obrotowy wynoszący 33 Nm oraz 6-biegowa skrzynia biegów pozwalają na płynne przyspieszanie i osiąganie zadowalających prędkości na dłuższych trasach. Chociaż dokładna wartość V-Max dla tego modelu nie jest powszechnie dostępna, użytkownicy często wskazują, że motocykl ten oferuje dynamikę, która jest satysfakcjonująca dla średniej klasy jednośladów z lat produkcji tego modelu.