KAWASAKI EN 400 Vulcan DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Hamulce przednie: Pojedynczy dysk
Pojemność zbiornika paliwa: 9,8 l
Opony przednie: 100/90-19
Moc: 45 KW
Skrzynia biegów: 6-biegowa
System paliwowy: Gaźnik
Napęd końcowy: Pasek
Zawieszenie przednie: Widelec teleskopowy
Waga: 190 kg
Hamulec tylny: Bęben
Pojemność skokowa: 399 cm³
Stopień sprężania: 10,7:1
Opony tylne: 140/90-15
Średnica cylindra x Skok tłoka: 71 mm
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Moment obrotowy: 33 Nm
Zawieszenie tylne: Podwójne amortyzatory
Rok rozpoczęcia produkcji: 1992
Rok zakończenia produkcji: 1997

PLUSY I MINUSY

  • Klasyczny design przyciągający uwagę
  • Komfortowa pozycja jazdy dzięki odpowiedniemu zawieszeniu
  • Brak nowoczesnych technologii widoczny w porównaniu z nowszymi modelami
  • Atrakcyjny i klasyczny wygląd oceniany przez użytkowników jako pozytywny
  • Optymalna moc dla spokojniejszej jazdy w trasie

CECHY

  • Gaźnikowy system paliwowy zapewniający charakterystyczne brzmienie
  • 6-biegowa skrzynia biegów dla lepszej kontroli
  • Niezawodność i trwałość konstrukcji typowa dla motocykli Kawasaki
  • Wygodne i stylowe podwójne amortyzatory tylne
  • Odpowiedni stosunek masy do mocy dla stabilnej jazdy

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Prędkość maksymalna motocykla Kawasaki EN 400 Vulcan jest istotnym aspektem dla wielu entuzjastów. Znana ze swojej niezawodności i odpowiedniej mocy 45 KW, ta maszyna oferuje nie tylko komfort jazdy, ale również odpowiednią dawkę adrenaliny. Średni moment obrotowy wynoszący 33 Nm oraz 6-biegowa skrzynia biegów pozwalają na płynne przyspieszanie i osiąganie zadowalających prędkości na dłuższych trasach. Chociaż dokładna wartość V-Max dla tego modelu nie jest powszechnie dostępna, użytkownicy często wskazują, że motocykl ten oferuje dynamikę, która jest satysfakcjonująca dla średniej klasy jednośladów z lat produkcji tego modelu.