KAWASAKI GTR 1400 Concours 14 ABS DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Tylny hamulec:
pojedyncza tarcza 270 mm, typu petal
Pojemność skokowa:
1352 cm³
Tylnie zawieszenie:
tetra-lever z bezstopniową regulacją tłumienia odbicia i zdalnym regulatorem napięcia wstępnego sprężyny
Moment obrotowy:
140 Nm
Wysokość siedzenia:
815 mm
Długość całkowita:
2230 mm
Rozstaw osi:
1519 mm
Przedni hamulec:
dwie półpływające tarcze 310 mm, typu petal
Średnica x skok tłoka:
84 mm
Tylnia opona:
190/50-ZR17
Prześwit:
124 mm
Stopień sprężania:
10:7:1
Waga:
304 kg
Pojemność zbiornika paliwa:
22.0 l
Przednia opona:
120/70-ZR17
Moc silnika:
156 kW
Szerokość całkowita:
790 mm
Przeniesienie napędu:
tetra-lever shaft drive
Rok rozpoczęcia produkcji:
2014
Rok zakończenia produkcji:
2015
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Solidna konstrukcja i wysoka wydajność, szczegółowość technologii.
- Wady: Duża waga utrudniająca manewrowanie w mieście, wysoka cena zakupu.
CECHY
- Komfortowa jazda na długich dystansach dzięki przemyślanemu projektowi siedzenia.
- Zaawansowany system zawieszenia tetra-lever zwiększający stabilność.
- Rozbudowane systemy bezpieczeństwa ABS na pokładzie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki GTR 1400 Concours 14 ABS to motocykl o imponujących osiągach, co przekłada się na jego maksymalną prędkość. Motocykl ten jest w stanie osiągnąć prędkość dochodzącą do około 250 km/h, co czyni go jednym z najszybszych w swojej klasie. Taka prędkość jest możliwa dzięki potężnemu czterocylindrowemu silnikowi o mocy 156 kW, oraz doskonałemu aerodynamicznemu kształtowi motocykla. Sprawia to, że motocykl nie tylko szybko nabiera prędkości, ale także zachowuje stabilność nawet przy maksymalnych prędkościach. Właściciele tego modelu cenią sobie możliwość płynnej i dynamicznej jazdy zarówno na autostradach, jak i w ciągłym ruchu miejskim.