KAWASAKI KFX 400 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Napęd końcowy:
Łańcuch
Szerokość całkowita:
1166 mm
Przednie zawieszenie:
Podwójne A-ramię z podwójnymi amortyzatorami
Opona tylna:
AT20 x 10R9 bezdętkowe
Długość całkowita:
1829 mm
Tylne zawieszenie:
Typu wahacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem
Pojemność skokowa:
398 cm3
Hamulec tylny:
Pojedynczy hydrauliczny tarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Układ zasilania:
Gaźnik Mikuni BSR36 S
Skrzynia biegów:
5-biegowa z biegiem wstecznym
Średnica x skok tłoka:
89 mm
Hamulec przedni:
Podwójne tarcze hydrauliczne z jednostłoczkowymi zaciskami
Opona przednia:
AT22 x 7R10 bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa:
9.8 L
Masa:
169 kg
Stopień sprężania:
11.3:1
Prześwit:
264 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2003
Rok zakończenia produkcji:
2004
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Lekka konstrukcja zapewniająca dużą zwrotność.
- Zaleta: Zaawansowane zawieszenie wspomagające jazdę w terenie.
- Wada: Krótki okres produkcji, co może utrudniać znalezienie części zamiennych.
- Wada: Gaźnikowy układ zasilania może wymagać częstego serwisowania.
CECHY
- Napęd końcowy typu łańcuchowego, który jest typowy dla maszyn off-road.
- Podwójne amortyzatory przednie zwiększające komfort jazdy.
- Przestronny prześwit 264 mm, co pozwala na pokonywanie trudnego terenu.
- Gaźnik Mikuni BSR36 S jako część układu zasilania.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KFX 400 charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, która przyciąga wiele entuzjastów motocyklizmu. Dzięki swojej lekkiej konstrukcji, stosunkowo dużej mocy i zaawansowanemu układowi napędowemu, V-Max tego modelu umożliwia dynamiczną i ekscytującą jazdę. Precyzyjne sterowanie oraz zwrotność na torze czy w terenie podkreślają sportowy charakter KFX 400, co jest cechą szczególnie cenioną przez jego użytkowników. Motocykl ten doskonale sprawdza się zarówno w środowisku konkurencyjnym, jak i w użytku rekreacyjnym, oferując kierowcom poczucie swobody i prędkości.