KAWASAKI KFX 400 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Napęd końcowy: Łańcuch
Szerokość całkowita: 1166 mm
Przednie zawieszenie: Podwójne A-ramię z podwójnymi amortyzatorami
Opona tylna: AT20 x 10R9 bezdętkowe
Długość całkowita: 1829 mm
Tylne zawieszenie: Typu wahacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem
Pojemność skokowa: 398 cm3
Hamulec tylny: Pojedynczy hydrauliczny tarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Układ zasilania: Gaźnik Mikuni BSR36 S
Skrzynia biegów: 5-biegowa z biegiem wstecznym
Średnica x skok tłoka: 89 mm
Hamulec przedni: Podwójne tarcze hydrauliczne z jednostłoczkowymi zaciskami
Opona przednia: AT22 x 7R10 bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa: 9.8 L
Masa: 169 kg
Stopień sprężania: 11.3:1
Prześwit: 264 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 2003
Rok zakończenia produkcji: 2004

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Lekka konstrukcja zapewniająca dużą zwrotność.
  • Zaleta: Zaawansowane zawieszenie wspomagające jazdę w terenie.
  • Wada: Krótki okres produkcji, co może utrudniać znalezienie części zamiennych.
  • Wada: Gaźnikowy układ zasilania może wymagać częstego serwisowania.

CECHY

  • Napęd końcowy typu łańcuchowego, który jest typowy dla maszyn off-road.
  • Podwójne amortyzatory przednie zwiększające komfort jazdy.
  • Przestronny prześwit 264 mm, co pozwala na pokonywanie trudnego terenu.
  • Gaźnik Mikuni BSR36 S jako część układu zasilania.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KFX 400 charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, która przyciąga wiele entuzjastów motocyklizmu. Dzięki swojej lekkiej konstrukcji, stosunkowo dużej mocy i zaawansowanemu układowi napędowemu, V-Max tego modelu umożliwia dynamiczną i ekscytującą jazdę. Precyzyjne sterowanie oraz zwrotność na torze czy w terenie podkreślają sportowy charakter KFX 400, co jest cechą szczególnie cenioną przez jego użytkowników. Motocykl ten doskonale sprawdza się zarówno w środowisku konkurencyjnym, jak i w użytku rekreacyjnym, oferując kierowcom poczucie swobody i prędkości.