KAWASAKI KFX 700 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Układ paliwowy:
Podwójny Keihin CVKR-D32
Rozstaw osi:
1285 mm
Średnica cylindra i skok tłoka:
81 mm
Hamulec przedni:
Dwutarczowy z dwutłoczkowymi zaciskami
Prześwit:
160 mm
Masówka:
250 kg
Pojemność zbiornika paliwa:
12,1 L
Opona przednia:
ITP Holeshot AT22x7-10
Napęd końcowy:
Wał
Szerokość całkowita:
1194 mm
Opona tylna:
ITP Holeshot AT22x11-10
Napęd przenoszący:
Pasek
Pojemność skokowa:
697 cm³
Długość całkowita:
1984 mm
Wysokość siedzenia:
851 mm
Rok rozpoczęcia produkcji:
2008
Rok zakończenia produkcji:
2009
PLUSY I MINUSY
- Silnik: 5/5 - bardzo dobrze oceniany przez użytkowników za moc i trwałość.
- Skrzynia biegów: 5/5 - uznawana za solidną i bezawaryjną.
- Układ jezdny: 3/5 - ma tendencje do problemów z utrzymaniem trakcji w ciężkich warunkach.
- Układ hamulcowy: 3/5 - mógłby być lepszy, szczególnie przystosowany do ciężkich terenów.
- Elektronika: 5/5 - prosta w obsłudze i niezawodna.
- Podatność na drobne usterki: 5/5 - rzadkie problemy z codzienną eksploatacją.
- Podatność na poważne usterki: 5/5 - wysokie zaufanie w długoterminowej niezawodności.
CECHY
- Napęd na wał zapewniający efektywną i bezproblemową transmisję mocy.
- Podwójny układ Keihin CVKR-D32 dla optymalnego podawania paliwa.
- Solidna konstrukcja o masie 250 kg, zwiększająca stabilność.
- Zaawansowane hamulce dwutarczowe dla lepszej siły hamowania.
- Długi rozstaw osi 1285 mm dla lepszej kontroli i prowadzenia.
- Relatywnie niski prześwit 160 mm, umożliwiający sportową jazdę po zróżnicowanym terenie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KFX 700 to quad o imponujących osiągach. Model ten może pochwalić się znaczącym przyspieszeniem i dynamicznym prowadzeniem, co czyni go jednym z bardziej pożądanych modeli na rynku sportowych quadów. Prędkość maksymalna nie jest łatwo osiągalnym parametrem do znalezienia w oficjalnych danych, jednak użytkownicy i entuzjaści zazwyczaj sugerują, że KFX 700 może osiągnąć prędkość w granicach około 90 km/h. To sprawia, że jest konkurencyjny w swoim segmencie, oferując poza tym wygodę prowadzenia dzięki swojej solidnej konstrukcji i długiemu rozstawowi osi. Należy jednak pamiętać, że prędkość maksymalna może się różnić w zależności od kilku czynników, takich jak warunki terenowe i stan techniczny pojazdu.