KAWASAKI KFX 700 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Układ paliwowy: Podwójny Keihin CVKR-D32
Rozstaw osi: 1285 mm
Średnica cylindra i skok tłoka: 81 mm
Hamulec przedni: Dwutarczowy z dwutłoczkowymi zaciskami
Prześwit: 160 mm
Masówka: 250 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 12,1 L
Opona przednia: ITP Holeshot AT22x7-10
Napęd końcowy: Wał
Szerokość całkowita: 1194 mm
Opona tylna: ITP Holeshot AT22x11-10
Napęd przenoszący: Pasek
Pojemność skokowa: 697 cm³
Długość całkowita: 1984 mm
Wysokość siedzenia: 851 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok zakończenia produkcji: 2009

PLUSY I MINUSY

  • Silnik: 5/5 - bardzo dobrze oceniany przez użytkowników za moc i trwałość.
  • Skrzynia biegów: 5/5 - uznawana za solidną i bezawaryjną.
  • Układ jezdny: 3/5 - ma tendencje do problemów z utrzymaniem trakcji w ciężkich warunkach.
  • Układ hamulcowy: 3/5 - mógłby być lepszy, szczególnie przystosowany do ciężkich terenów.
  • Elektronika: 5/5 - prosta w obsłudze i niezawodna.
  • Podatność na drobne usterki: 5/5 - rzadkie problemy z codzienną eksploatacją.
  • Podatność na poważne usterki: 5/5 - wysokie zaufanie w długoterminowej niezawodności.

CECHY

  • Napęd na wał zapewniający efektywną i bezproblemową transmisję mocy.
  • Podwójny układ Keihin CVKR-D32 dla optymalnego podawania paliwa.
  • Solidna konstrukcja o masie 250 kg, zwiększająca stabilność.
  • Zaawansowane hamulce dwutarczowe dla lepszej siły hamowania.
  • Długi rozstaw osi 1285 mm dla lepszej kontroli i prowadzenia.
  • Relatywnie niski prześwit 160 mm, umożliwiający sportową jazdę po zróżnicowanym terenie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KFX 700 to quad o imponujących osiągach. Model ten może pochwalić się znaczącym przyspieszeniem i dynamicznym prowadzeniem, co czyni go jednym z bardziej pożądanych modeli na rynku sportowych quadów. Prędkość maksymalna nie jest łatwo osiągalnym parametrem do znalezienia w oficjalnych danych, jednak użytkownicy i entuzjaści zazwyczaj sugerują, że KFX 700 może osiągnąć prędkość w granicach około 90 km/h. To sprawia, że jest konkurencyjny w swoim segmencie, oferując poza tym wygodę prowadzenia dzięki swojej solidnej konstrukcji i długiemu rozstawowi osi. Należy jednak pamiętać, że prędkość maksymalna może się różnić w zależności od kilku czynników, takich jak warunki terenowe i stan techniczny pojazdu.