KAWASAKI KL X 125 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Układ paliwowy: Gaźnik Mikuni VM20SS
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Hamulec przedni: Bębnowy
Rozstaw osi: 1245 mm
Wysokość siodła: 775 mm
Prześwit: 259 mm
Stopień sprężania: 9.5:1
Opony przód: 70/100x17
Pojemność zbiornika paliwa: 6,4 L
Zawieszenie przednie: Odwrócony widelec nabojowy 43mm
Szerokość całkowita: 770 mm
Napęd końcowy: Łańcuch
Opony tył: 90/100x14
Średnica i skok tłoka: 56 mm
Pojemność skokowa: 124 cm3
Hamulec tylny: Bębnowy
Waga: 101 kg
Zawieszenie tylne: System jednokreskowy UNI-TRAK
Długość całkowita: 1834 mm
Rok rozpoczęcia produkcji: 2003
Rok zakończenia produkcji: Wciąż w produkcji

PLUSY I MINUSY

  • Wydajność i stabilność w różnych warunkach drogowych.
  • Atrakcyjna cena w porównaniu do konkurencji.
  • Odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowców.
  • Negatywne opinie na temat konsumpcji paliwa.
  • Krytyka niektórych elementów konstrukcyjnych.

CECHY

  • Silnik 124 cm3 o wysokiej wydajności.
  • Gaźnik Mikuni VM20SS zapewniający optymalne spalanie.
  • Lekka i zwrotna konstrukcja z wagą 101 kg.
  • System zawieszenia UNI-TRAK dla lepszej absorpcji nierówności.
  • Rozstaw osi 1245 mm zapewniający stabilność.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KLX 125, zdolny do osiągania solidnych prędkości, jest wyjątkowym przedstawicielem klasy lekkich motocykli off-road. Choć jego głównym przeznaczeniem są techniczne trasy i off-road, motocykl oferuje także zadowalające osiągi na utwardzonych drogach. Dzięki niewielkiej masie wynoszącej zaledwie 101 kg, KLX 125 osiąga stosunkowo wysoką prędkość maksymalną, mimo małego silnika. Jego prędkość V-Max, choć niewielka w porównaniu do większych motocykli szosowych, pozostaje wystarczająca dla potrzeb użytkowników poszukujących klasy off-road. Precyzyjne dane dotyczące prędkości maksymalnej mogą się różnić w zależności od warunków terenowych i obciążenia, ale użytkownicy chwalą jego manewrowość i dynamikę – cechy kluczowe dla motocykli terenowych.