KAWASAKI KLR 650 KLR650 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Rozstaw osi:
1481 mm
Napęd końcowy:
Łańcuch
Szerokość całkowita:
960 mm
Przednie zawieszenie:
41 mm widelec teleskopowy
Pojemność skokowa:
651 cm3
Prześwit:
211 mm
Waga:
196 kg
Stopień sprężania:
9.8:1
Średnica x skok tłoka:
99 mm
Tył:
130/80x17
Układ zasilania:
Keihin CVK40
Moc silnika:
42 kW
Skrzynia biegów:
5-biegowa
Wysokość siedzenia:
889 mm
Długość całkowita:
2296 mm
Tylne zawieszenie:
System Uni-Trak z pojedynczym amortyzatorem z 5-stopniowym wstępnym napięciem i ciągłym tłumieniem odbicia
Moment obrotowy:
47 Nm
Pojemność zbiornika paliwa:
22.0 l
Przód:
90/90x21
PLUSY I MINUSY
- Zaleta: Mocny silnik o mocy 42 kW dobrze radzi sobie w różnych warunkach.
- Zaleta: Duża pojemność zbiornika paliwa 22 l, zapewniająca długie trasy bez częstych tankowań.
- Zaleta: Uniwersalność jazdy – dobrze sprawuje się zarówno na drogach asfaltowych, jak i w terenie.
- Wada: Waga motocykla na poziomie 196 kg może być odczuwalna podczas jazdy terenowej.
- Wada: Podatność na drobne i poważne usterki może wymagać częstszego serwisowania.
- Wada: Zużycie paliwa na poziomie 5,18 l/100 km może być wymagające dla oszczędnych użytkowników.
CECHY
- Jednocylindrowy czterosuwowy silnik o pojemności 651 cm3.
- System paliwowy Keihin CVK40, zapewniający wydajne spalanie.
- Solidne zawieszenie Uni-Trak, umożliwiające płynną jazdę w terenie.
- Elektryczny rozruch, ułatwiający uruchamianie pojazdu.
- Duża prześwit rzędu 211 mm, idealny dla jazdy terenowej.
- Wysokie siedzenie na poziomie 889 mm, sprzyjające komforcie jazdy dla wyższych osób.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KLR 650 charakteryzuje się maksymalną prędkością na poziomie 160 km/h. Jest to imponujący wynik, biorąc pod uwagę, że motocykl ten został zaprojektowany jako maszyna uniwersalna – do jazdy zarówno po utwardzonych drogach, jak i w terenie. Dzięki temu, KLR 650 zapewnia odpowiednią dynamikę podczas szybkiej jazdy, jednocześnie oferując stabilność i pewność prowadzenia. Silnik o mocy 42 kW dostarcza odpowiednią ilość mocy, aby sprostać oczekiwaniom zarówno entuzjastów jazdy turystycznej, jak i terenowej. Prędkość maksymalna determinuje również efektywność pokonywania długich tras, co czyni ten model wyborem uniwersalnym dla miłośników dalekiej i dynamicznej jazdy.