KAWASAKI KLR 650 KLR650 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Rozstaw osi: 1481 mm
Napęd końcowy: Łańcuch
Szerokość całkowita: 960 mm
Przednie zawieszenie: 41 mm widelec teleskopowy
Pojemność skokowa: 651 cm3
Prześwit: 211 mm
Waga: 196 kg
Stopień sprężania: 9.8:1
Średnica x skok tłoka: 99 mm
Tył: 130/80x17
Układ zasilania: Keihin CVK40
Moc silnika: 42 kW
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Wysokość siedzenia: 889 mm
Długość całkowita: 2296 mm
Tylne zawieszenie: System Uni-Trak z pojedynczym amortyzatorem z 5-stopniowym wstępnym napięciem i ciągłym tłumieniem odbicia
Moment obrotowy: 47 Nm
Pojemność zbiornika paliwa: 22.0 l
Przód: 90/90x21

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Mocny silnik o mocy 42 kW dobrze radzi sobie w różnych warunkach.
  • Zaleta: Duża pojemność zbiornika paliwa 22 l, zapewniająca długie trasy bez częstych tankowań.
  • Zaleta: Uniwersalność jazdy – dobrze sprawuje się zarówno na drogach asfaltowych, jak i w terenie.
  • Wada: Waga motocykla na poziomie 196 kg może być odczuwalna podczas jazdy terenowej.
  • Wada: Podatność na drobne i poważne usterki może wymagać częstszego serwisowania.
  • Wada: Zużycie paliwa na poziomie 5,18 l/100 km może być wymagające dla oszczędnych użytkowników.

CECHY

  • Jednocylindrowy czterosuwowy silnik o pojemności 651 cm3.
  • System paliwowy Keihin CVK40, zapewniający wydajne spalanie.
  • Solidne zawieszenie Uni-Trak, umożliwiające płynną jazdę w terenie.
  • Elektryczny rozruch, ułatwiający uruchamianie pojazdu.
  • Duża prześwit rzędu 211 mm, idealny dla jazdy terenowej.
  • Wysokie siedzenie na poziomie 889 mm, sprzyjające komforcie jazdy dla wyższych osób.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KLR 650 charakteryzuje się maksymalną prędkością na poziomie 160 km/h. Jest to imponujący wynik, biorąc pod uwagę, że motocykl ten został zaprojektowany jako maszyna uniwersalna – do jazdy zarówno po utwardzonych drogach, jak i w terenie. Dzięki temu, KLR 650 zapewnia odpowiednią dynamikę podczas szybkiej jazdy, jednocześnie oferując stabilność i pewność prowadzenia. Silnik o mocy 42 kW dostarcza odpowiednią ilość mocy, aby sprostać oczekiwaniom zarówno entuzjastów jazdy turystycznej, jak i terenowej. Prędkość maksymalna determinuje również efektywność pokonywania długich tras, co czyni ten model wyborem uniwersalnym dla miłośników dalekiej i dynamicznej jazdy.