KAWASAKI KLX 250 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Przód:
3.00-21 51P
Pojemność zbiornika paliwa:
7.6 L
Prześwit:
284 mm
Stopień sprężania:
11.0:1
Przednie zawieszenie:
Widły teleskopowe
Szerokość całkowita:
820 mm
Napęd końcowy:
Łańcuch
Wysokość siedzenia:
889 mm
Hamulce przednie:
Pojedyncza tarcza
Rozstaw osi:
1430 mm
Hamulce tylne:
Pojedyncza tarcza
Waga:
93 kg
Pojemność skokowa:
249 cm3
Długość całkowita:
2200 mm
Tylne zawieszenie:
Wahacz Uni-Trak
Moment obrotowy:
20/7000 Nm/RPM
Sprzęgło:
Mokre
Średnica cylindra x skok tłoka:
71 mm
Tył:
4.60-18 63P
Moc silnika:
22/7500 KW(hp)/RPM
System paliwowy:
DFI z przepustnicą 34mm
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Rok rozpoczęcia produkcji:
2008
Rok zakończenia produkcji:
2009
PLUSY I MINUSY
- Niezawodny i wytrzymały motocykl, idealny dla różnych poziomów doświadczenia.
- Wszechstronny, nadający się do jazdy w różnych warunkach terenowych.
- W niektórych przypadkach problematyczne jest blokowanie kopki przy biegu do tyłu.
- Może brakować mu nieco mocy dla bardziej wymagających użytkowników.
- Oceniany jako nieco mniej odpowiedni dla ekstremalnych warunków enduro w porównaniu do konkurencyjnych modeli.
CECHY
- Motocykl enduro z pojemnością silnika 249 cm3.
- Posiada 6-biegową skrzynię biegów i napęd łańcuchowy.
- Lekka konstrukcja z wagą zaledwie 93 kg.
- Wyposażony w DFI z przepustnicą 34mm, co pozwala na precyzyjne działanie układu paliwowego.
- Jego design pozwala na komfortową jazdę zarówno po asfalcie, jak i poza nim.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KLX 250, będąc motocyklem typu enduro, nie jest zaprojektowany z myślą o osiąganiu ekstremalnie wysokich prędkości maksymalnych. Silnik o pojemności 249 cm3 i mocy 22 KM pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości w granicach około 110 km/h. Choć na tle motocykli sportowych może to wydawać się niewiele, dla enduro, którego głównym zadaniem jest radzenie sobie w różnorodnym terenie, prędkość ta jest w zupełności wystarczająca. Kluczowym jest fakt, że KLX 250 charakteryzuje się dużą elastycznością i łatwością w prowadzeniu, co rekompensuje niższą prędkość maksymalną w porównaniu do typowych motocykli szosowych.