KAWASAKI KLX 250 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Przód: 3.00-21 51P
Pojemność zbiornika paliwa: 7.6 L
Prześwit: 284 mm
Stopień sprężania: 11.0:1
Przednie zawieszenie: Widły teleskopowe
Szerokość całkowita: 820 mm
Napęd końcowy: Łańcuch
Wysokość siedzenia: 889 mm
Hamulce przednie: Pojedyncza tarcza
Rozstaw osi: 1430 mm
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza
Waga: 93 kg
Pojemność skokowa: 249 cm3
Długość całkowita: 2200 mm
Tylne zawieszenie: Wahacz Uni-Trak
Moment obrotowy: 20/7000 Nm/RPM
Sprzęgło: Mokre
Średnica cylindra x skok tłoka: 71 mm
Tył: 4.60-18 63P
Moc silnika: 22/7500 KW(hp)/RPM
System paliwowy: DFI z przepustnicą 34mm
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok zakończenia produkcji: 2009

PLUSY I MINUSY

  • Niezawodny i wytrzymały motocykl, idealny dla różnych poziomów doświadczenia.
  • Wszechstronny, nadający się do jazdy w różnych warunkach terenowych.
  • W niektórych przypadkach problematyczne jest blokowanie kopki przy biegu do tyłu.
  • Może brakować mu nieco mocy dla bardziej wymagających użytkowników.
  • Oceniany jako nieco mniej odpowiedni dla ekstremalnych warunków enduro w porównaniu do konkurencyjnych modeli.

CECHY

  • Motocykl enduro z pojemnością silnika 249 cm3.
  • Posiada 6-biegową skrzynię biegów i napęd łańcuchowy.
  • Lekka konstrukcja z wagą zaledwie 93 kg.
  • Wyposażony w DFI z przepustnicą 34mm, co pozwala na precyzyjne działanie układu paliwowego.
  • Jego design pozwala na komfortową jazdę zarówno po asfalcie, jak i poza nim.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KLX 250, będąc motocyklem typu enduro, nie jest zaprojektowany z myślą o osiąganiu ekstremalnie wysokich prędkości maksymalnych. Silnik o pojemności 249 cm3 i mocy 22 KM pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości w granicach około 110 km/h. Choć na tle motocykli sportowych może to wydawać się niewiele, dla enduro, którego głównym zadaniem jest radzenie sobie w różnorodnym terenie, prędkość ta jest w zupełności wystarczająca. Kluczowym jest fakt, że KLX 250 charakteryzuje się dużą elastycznością i łatwością w prowadzeniu, co rekompensuje niższą prędkość maksymalną w porównaniu do typowych motocykli szosowych.