KAWASAKI KX 250 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Szerokość całkowita: 815 mm
Zawieszenie przednie: 48 mm odwrócona teleskopowa widelec typu AOS z 16-stopniową regulacją tłumienia kompresji i odbicia
Średnica cylindra x skok tłoka: 66 mm
Opona tylna: 110/90-19 62M
Długość całkowita: 2184 mm
Moment obrotowy: 50/8000 Nm/RPM
Pojemność skokowa: 249 cm3
Waga na sucho: 97 kg
Moc: 58/9000 KW(hp)/RPM
System zasilania paliwem: Keihin PWK 38S
Rozstaw osi: 1481 mm
Wysokość siodła: 965 mm
Opona przednia: 80/100-21 51M
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 8.3 L
Stopień sprężania: 10.2:1 (niska prędkość); 8.9:1 (wysoka prędkość)
Rok rozpoczęcia produkcji: 1982
Rok zakończenia produkcji: Ciągle w produkcji

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka moc i dynamiczne przyspieszenie doceniane przez użytkowników.
  • Ergonomiczna konstrukcja zwiększająca komfort jazdy.
  • Wysoka wydajność w terenie, idealna dla motocross.
  • Niezawodność konstrukcji dla długotrwałej eksploatacji.
  • Możliwe drobne usterki mechaniczne, zauważone przez użytkowników.

CECHY

  • Zaawansowane zawieszenie przednie z 16-stopniową regulacją tłumienia.
  • Niska waga 97 kg wpływająca na zwinność i osiągi.
  • Silnik o pojemności 249 cm3 z wysokim momentem obrotowym.
  • System zasilania paliwem Keihin PWK 38S dla lepszej wydajności.
  • Solidna konstrukcja, nadal produkowana od 1982 roku.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KX 250 to motocykl skonstruowany z myślą o najwyższych osiągach, co jest widoczne w jego zdolności do osiągania znacznych prędkości V-Max. Dzięki potężnemu silnikowi o mocy 58 koni mechanicznych przy 9000 obrotów na minutę, maszyna ta jest w stanie dynamicznie przyspieszać i utrzymywać wysoką prędkość na torze motocrossowym. Wysoka moc w połączeniu z niską masą wynoszącą 97 kg sprawia, że model ten jest jednym z liderów w swojej klasie, gdy chodzi o szybkość i zwinność. Zastosowanie zaawansowanego układu zasilania Keihin PWK 38S dodatkowo optymalizuje dostarczanie paliwa, co pozwala maksymalnie wykorzystać możliwości silnika i osiągnąć satysfakcjonującą prędkość maksymalną.