KAWASAKI KX 250 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Szerokość całkowita:
815 mm
Zawieszenie przednie:
48 mm odwrócona teleskopowa widelec typu AOS z 16-stopniową regulacją tłumienia kompresji i odbicia
Średnica cylindra x skok tłoka:
66 mm
Opona tylna:
110/90-19 62M
Długość całkowita:
2184 mm
Moment obrotowy:
50/8000 Nm/RPM
Pojemność skokowa:
249 cm3
Waga na sucho:
97 kg
Moc:
58/9000 KW(hp)/RPM
System zasilania paliwem:
Keihin PWK 38S
Rozstaw osi:
1481 mm
Wysokość siodła:
965 mm
Opona przednia:
80/100-21 51M
Przeniesienie napędu:
Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa:
8.3 L
Stopień sprężania:
10.2:1 (niska prędkość); 8.9:1 (wysoka prędkość)
Rok rozpoczęcia produkcji:
1982
Rok zakończenia produkcji:
Ciągle w produkcji
PLUSY I MINUSY
- Wysoka moc i dynamiczne przyspieszenie doceniane przez użytkowników.
- Ergonomiczna konstrukcja zwiększająca komfort jazdy.
- Wysoka wydajność w terenie, idealna dla motocross.
- Niezawodność konstrukcji dla długotrwałej eksploatacji.
- Możliwe drobne usterki mechaniczne, zauważone przez użytkowników.
CECHY
- Zaawansowane zawieszenie przednie z 16-stopniową regulacją tłumienia.
- Niska waga 97 kg wpływająca na zwinność i osiągi.
- Silnik o pojemności 249 cm3 z wysokim momentem obrotowym.
- System zasilania paliwem Keihin PWK 38S dla lepszej wydajności.
- Solidna konstrukcja, nadal produkowana od 1982 roku.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KX 250 to motocykl skonstruowany z myślą o najwyższych osiągach, co jest widoczne w jego zdolności do osiągania znacznych prędkości V-Max. Dzięki potężnemu silnikowi o mocy 58 koni mechanicznych przy 9000 obrotów na minutę, maszyna ta jest w stanie dynamicznie przyspieszać i utrzymywać wysoką prędkość na torze motocrossowym. Wysoka moc w połączeniu z niską masą wynoszącą 97 kg sprawia, że model ten jest jednym z liderów w swojej klasie, gdy chodzi o szybkość i zwinność. Zastosowanie zaawansowanego układu zasilania Keihin PWK 38S dodatkowo optymalizuje dostarczanie paliwa, co pozwala maksymalnie wykorzystać możliwości silnika i osiągnąć satysfakcjonującą prędkość maksymalną.