KAWASAKI KX 450F DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 449 cm3
Typ silnika: Jednocylindrowy
Ilość suwów: 4
Stopień sprężania: 12.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 97 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa DFI z przepustnicą Keihin 43mm
Liczba zaworów na cylinder: 4
Układ rozrządu: DOHC
Zapłon: CDI
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch
Waga: 109 kg
Wysokość siodła: 950 mm
Prześwit: 335 mm
Rozstaw osi: 1,496 mm
Opona przednia: 80/100-21
Opona tylna: 120/80-19
Hamulec przedni: Pojedynczy półpływający tarczowy 270mm z dwutłoczkowym zaciskiem
Hamulec tylni: Jednotarczowy, średnica 240 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6.3 litra

PLUSY I MINUSY

  • Silnik uznawany za wydajny i dobrze pracujący w różnorodnych warunkach.
  • Skrzynia biegów 5-biegowa jest bardzo sprawna i dobrze dopasowana do charakterystyki silnika.
  • Podwozie aluminiowe znacząco obniża masę motocykla, co potęguje jego zwrotność.
  • Motocykl jest stabilny i rzadko ulega poważnym usterkom.
  • Użytkownicy czasami zgłaszają drobne usterki, lecz nie wpływają one na ogólną funkcjonalność.

CECHY

  • Jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą z technologią DOHC.
  • Aluminiowe podwozie zapewniające lekkość i wytrzymałość.
  • Optymalny rozkład masy dla lepszej trakcji i manewrowalności.
  • Zaawansowany układ hamulcowy z tarczowymi hamulcami o dużej średnicy.
  • Stabilność oraz zwrotność szczególnie w terenie motocrossowym.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KX 450F z roku 2006 to maszyna stworzona z myślą o wyczynowym terenie i motocrossie. Jej prędkość maksymalna, choć nie jest kluczowym parametrem w tego typu motocykli, w praktyce osiąga około 135 km/h. Ten wynik jest wystarczający, by zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających entuzjastów crossu. Prędkość V-Max w modelu KX 450F jest wynikiem optymalnej kombinacji lekkiego aluminiowego podwozia, potężnego jednocylindrowego silnika oraz wysokiej klasy zawieszenia, które nie tylko umożliwiają szybkie pokonywanie zakrętów, ale również imponującą dynamikę przyspieszenia i stabilność trakcji na różnych powierzchniach.