KAWASAKI KX 450F DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność skokowa:
449 cm3
Typ silnika:
Jednocylindrowy
Ilość suwów:
4
Stopień sprężania:
12.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka:
97 mm
Zasilanie:
Wtrysk paliwa DFI z przepustnicą Keihin 43mm
Liczba zaworów na cylinder:
4
Układ rozrządu:
DOHC
Zapłon:
CDI
System chłodzenia:
Ciecz
Skrzynia biegów:
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu:
Łańcuch
Waga:
109 kg
Wysokość siodła:
950 mm
Prześwit:
335 mm
Rozstaw osi:
1,496 mm
Opona przednia:
80/100-21
Opona tylna:
120/80-19
Hamulec przedni:
Pojedynczy półpływający tarczowy 270mm z dwutłoczkowym zaciskiem
Hamulec tylni:
Jednotarczowy, średnica 240 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
6.3 litra
PLUSY I MINUSY
- Silnik uznawany za wydajny i dobrze pracujący w różnorodnych warunkach.
- Skrzynia biegów 5-biegowa jest bardzo sprawna i dobrze dopasowana do charakterystyki silnika.
- Podwozie aluminiowe znacząco obniża masę motocykla, co potęguje jego zwrotność.
- Motocykl jest stabilny i rzadko ulega poważnym usterkom.
- Użytkownicy czasami zgłaszają drobne usterki, lecz nie wpływają one na ogólną funkcjonalność.
CECHY
- Jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą z technologią DOHC.
- Aluminiowe podwozie zapewniające lekkość i wytrzymałość.
- Optymalny rozkład masy dla lepszej trakcji i manewrowalności.
- Zaawansowany układ hamulcowy z tarczowymi hamulcami o dużej średnicy.
- Stabilność oraz zwrotność szczególnie w terenie motocrossowym.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KX 450F z roku 2006 to maszyna stworzona z myślą o wyczynowym terenie i motocrossie. Jej prędkość maksymalna, choć nie jest kluczowym parametrem w tego typu motocykli, w praktyce osiąga około 135 km/h. Ten wynik jest wystarczający, by zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających entuzjastów crossu. Prędkość V-Max w modelu KX 450F jest wynikiem optymalnej kombinacji lekkiego aluminiowego podwozia, potężnego jednocylindrowego silnika oraz wysokiej klasy zawieszenia, które nie tylko umożliwiają szybkie pokonywanie zakrętów, ale również imponującą dynamikę przyspieszenia i stabilność trakcji na różnych powierzchniach.