KAWASAKI KX 85 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Napęd: Łańcuch
Przednie zawieszenie: 36mm odwrócony teleskopowy widelec kasetowy z 20-stopniową regulacją tłumienia kompresji/10.8 cala
Szerokość całkowita: 765 mm
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Średnica x skok tłoka: 48 mm
Tylne opony: 90/100-14
Długość całkowita: 1829 mm
Moment obrotowy: 18 Nm przy 11000 obr./min
Masa: 75 kg
Tylne hamulce: Tarcza
Pojemność skokowa: 84 cm3
Układ paliwowy: Gaźnik
Przednie hamulce: Tarcza
Wysokość siedzenia: 831 mm
Rozstaw osi: 1265 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 5.0 L
Przednie opony: 70/100-17
Stopień sprężania: 10.9:1
Prześwit: 290 mm
Rama: High-tensile steel perimeter design with subframe member
Rok rozpoczęcia produkcji: 2004
Rok zakończenia produkcji: 2005

PLUSY I MINUSY

  • Wydajność: wysokie osiągi i stabilność.
  • Łatwość prowadzenia: idealny dla początkujących motocyklistów.
  • Popularność wśród zawodników: wysoka precyzja i wydajność.
  • Wrażliwość na warunki terenowe: może sprawiać problemy w trudnym terenie.

CECHY

  • Kompaktowa konstrukcja umożliwiająca zwrotność.
  • Lekka rama dla lepszej kontroli.
  • Silnik jednocylindrowy z dobrym przyspieszeniem.
  • Dostępność do tuningu i modyfikacji dla zwiększenia wydajności.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki KX 85, mimo swojej kompaktowej konstrukcji, oferuje imponującą prędkość maksymalną w swojej klasie. Dzięki swojej lekkości i aerodynamicznej budowie, potrafi osiągnąć znaczne przyspieszenie. Choć dokładne dane dotyczące prędkości maksymalnej nie są powszechnie dostępne, użytkownicy często podkreślają, że motocykl ten jest w stanie dostarczyć sportowe wrażenia z jazdy na zamkniętych torach oraz w terenie. Dla młodych zawodników czy entuzjastów motocrossu, KX 85 stanowi idealne połączenie mocy i zwinności, co pozwala mu konkurować z większymi i cięższymi maszynami.