KAWASAKI KX 85 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Napęd:
Łańcuch
Przednie zawieszenie:
36mm odwrócony teleskopowy widelec kasetowy z 20-stopniową regulacją tłumienia kompresji/10.8 cala
Szerokość całkowita:
765 mm
Sprzęgło:
Mokre wielotarczowe
Średnica x skok tłoka:
48 mm
Tylne opony:
90/100-14
Długość całkowita:
1829 mm
Moment obrotowy:
18 Nm przy 11000 obr./min
Masa:
75 kg
Tylne hamulce:
Tarcza
Pojemność skokowa:
84 cm3
Układ paliwowy:
Gaźnik
Przednie hamulce:
Tarcza
Wysokość siedzenia:
831 mm
Rozstaw osi:
1265 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
5.0 L
Przednie opony:
70/100-17
Stopień sprężania:
10.9:1
Prześwit:
290 mm
Rama:
High-tensile steel perimeter design with subframe member
Rok rozpoczęcia produkcji:
2004
Rok zakończenia produkcji:
2005
PLUSY I MINUSY
- Wydajność: wysokie osiągi i stabilność.
- Łatwość prowadzenia: idealny dla początkujących motocyklistów.
- Popularność wśród zawodników: wysoka precyzja i wydajność.
- Wrażliwość na warunki terenowe: może sprawiać problemy w trudnym terenie.
CECHY
- Kompaktowa konstrukcja umożliwiająca zwrotność.
- Lekka rama dla lepszej kontroli.
- Silnik jednocylindrowy z dobrym przyspieszeniem.
- Dostępność do tuningu i modyfikacji dla zwiększenia wydajności.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki KX 85, mimo swojej kompaktowej konstrukcji, oferuje imponującą prędkość maksymalną w swojej klasie. Dzięki swojej lekkości i aerodynamicznej budowie, potrafi osiągnąć znaczne przyspieszenie. Choć dokładne dane dotyczące prędkości maksymalnej nie są powszechnie dostępne, użytkownicy często podkreślają, że motocykl ten jest w stanie dostarczyć sportowe wrażenia z jazdy na zamkniętych torach oraz w terenie. Dla młodych zawodników czy entuzjastów motocrossu, KX 85 stanowi idealne połączenie mocy i zwinności, co pozwala mu konkurować z większymi i cięższymi maszynami.