KAWASAKI Mule 4010 Trans 4x4 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Wysoka niezawodność i trwałość w trudnych warunkach terenowych.
- Problemy zgłaszane przez użytkowników z przerzutkami i systemami elektrycznymi.
- Niska prędkość maksymalna, ale wystarczająca dla prac terenowych.
- Automatyczne przeniesienie napędu CVT, które może być mniej wytrzymałe w ekstremalnych warunkach niż tradycyjne skrzynie biegów.
- Solidna konstrukcja oparta na stalowej ramie.
CECHY
- Napęd na cztery koła (4x4) zapewniający dobrą przyczepność w terenie.
- Duża pojemność paliwa (23.5 L) pozwala na długie ładowania bez potrzeby częstego tankowania.
- Chłodzenie wodne, które jest bardziej skuteczne w utrzymaniu właściwej temperatury pracy silnika w gorących warunkach.
- Konstrukcja skoncentrowana na praktyczności i funkcjonalności w trudnych warunkach, a nie na osiągach sportowych.
- Doceniana przez użytkowników niezawodność i łatwość w obsłudze.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Mule 4010 Trans 4x4 zaskakuje swoją uniwersalnością i stabilnością, ale nie jest to pojazd przeznaczony do bicia rekordów prędkości. Jego prędkość maksymalna (V-Max) jest dostosowana do potrzeb użytkowników pracujących w trudnych warunkach terenowych, gdzie pierwszeństwo ma kontrola nad maszyną i bezpieczeństwo. Dzięki mocnemu silnikowi diesla o mocy 24 kW (32 KM) jedzie solidnie, jednak jego konstrukcja skupia się bardziej na sile uciągu i trwałości niż na szybkości. W codziennym użytkowaniu, zwłaszcza w pracy na polach czy budowach, mocne osiągi w niższym zakresie prędkości są bardziej pożądane niż ekstremalna prędkość maksymalna. Takie parametry prędkościowe sprawiają, że Mule 4010 Trans 4x4 jest niezawodnym partnerem w pracach gdzie czasochłonne, ale bezpieczne przemieszczanie się z punktu A do B jest kluczowe.