KAWASAKI Mule 4010 Trans 4x4 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ motora: Diesel
Pojemność silnika: 1000 cm³
Przeniesienie napędu: Automatyczne CVT
System napędowy: 4x4
Chłodzenie: Chłodzenie wodne
Maksymalna moc: 24 kW (32 KM) przy 6500 obr/min
Pojemność paliwa: 23.5 L
Opona przednia: 23x11-10 bezdętkowa
Szerokość ogólna: 1486 mm
Rozstaw osi: 2164 mm
Średnica cylindra x skok: 76 mm
Stopień sprężania: 10.3:1
Waga: 710 kg
Prześwit: 180 mm
Pojemność skokowa: 617 cm³
Długość ogólna: 3305 mm
Sprzęgło: Automatyczne odśrodkowe
Opona tylna: 23x11-10 bezdętkowa
System paliwowy: EFI
Rama: Stalowa
Rok rozpoczęcia produkcji: 2010
Rok zakończenia produkcji: 2011

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka niezawodność i trwałość w trudnych warunkach terenowych.
  • Problemy zgłaszane przez użytkowników z przerzutkami i systemami elektrycznymi.
  • Niska prędkość maksymalna, ale wystarczająca dla prac terenowych.
  • Automatyczne przeniesienie napędu CVT, które może być mniej wytrzymałe w ekstremalnych warunkach niż tradycyjne skrzynie biegów.
  • Solidna konstrukcja oparta na stalowej ramie.

CECHY

  • Napęd na cztery koła (4x4) zapewniający dobrą przyczepność w terenie.
  • Duża pojemność paliwa (23.5 L) pozwala na długie ładowania bez potrzeby częstego tankowania.
  • Chłodzenie wodne, które jest bardziej skuteczne w utrzymaniu właściwej temperatury pracy silnika w gorących warunkach.
  • Konstrukcja skoncentrowana na praktyczności i funkcjonalności w trudnych warunkach, a nie na osiągach sportowych.
  • Doceniana przez użytkowników niezawodność i łatwość w obsłudze.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Mule 4010 Trans 4x4 zaskakuje swoją uniwersalnością i stabilnością, ale nie jest to pojazd przeznaczony do bicia rekordów prędkości. Jego prędkość maksymalna (V-Max) jest dostosowana do potrzeb użytkowników pracujących w trudnych warunkach terenowych, gdzie pierwszeństwo ma kontrola nad maszyną i bezpieczeństwo. Dzięki mocnemu silnikowi diesla o mocy 24 kW (32 KM) jedzie solidnie, jednak jego konstrukcja skupia się bardziej na sile uciągu i trwałości niż na szybkości. W codziennym użytkowaniu, zwłaszcza w pracy na polach czy budowach, mocne osiągi w niższym zakresie prędkości są bardziej pożądane niż ekstremalna prędkość maksymalna. Takie parametry prędkościowe sprawiają, że Mule 4010 Trans 4x4 jest niezawodnym partnerem w pracach gdzie czasochłonne, ale bezpieczne przemieszczanie się z punktu A do B jest kluczowe.