KAWASAKI Mule 4010 Trans4X4 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
System paliwowy: EFI
Rama: Stalowa
Prześwit: 180 mm
Stopień sprężania: 10.3:1
Masa: 709 kg
Szerokość całkowita: 1486 mm
Długość całkowita: 3305 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23.5 L
Przód: 23x11-10 bezdętkowe
Średnica cylindra x skok tłoka: 76 mm
Rozstaw osi: 2164 mm
Tył: 23x11-10 bezdętkowe
Sprzęgło: Automatyczne
Pojemność skokowa: 617 cm3
Rok rozpoczęcia produkcji: 2008
Rok zakończenia produkcji: 2009
Silnik: 617 cm³, 4-cylindrowy, 22 KM (16,3 kW)
Skrzynia biegów: 2-biegowa automatyczna
Prędkość maksymalna: 45 km/h

PLUSY I MINUSY

  • Wydajność i niezawodność: Mocny silnik i niezawodność w trudnych warunkach terenowych.
  • Przestrzeń ładunkowa: Duża przestrzeń ładunkowa oraz wygodne wnętrze.
  • Współpraca z innymi urządzeniami: Możliwość łączenia z innymi urządzeniami transportowymi.
  • Zawodność systemu napędowego: Problemy z systemem napędowym w warunkach mokrych.
  • Koszty utrzymania: Wysokie koszty utrzymania i napraw.

CECHY

  • Stalowa rama i konstrukcja zapewniająca trwałość i wytrzymałość.
  • Automatyczna skrzynia biegów ułatwiająca jazdę w trudnych warunkach.
  • Duży prześwit pozwalający na pokonywanie nierównego terenu.
  • Pojemność silnika 617 cm³, oferująca wystarczającą moc na większość wyzwań terenowych.
  • Przystosowanie do przewozu ładunków w wymagających warunkach.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Mule 4010 Trans4X4 osiąga maksymalną prędkość około 45 km/h. Choć nie jest to demon szybkości na tle innych pojazdów, warto pamiętać, że ten model projektowany jest do zadań terenowych, gdzie prędkość nie zawsze jest najważniejsza. Ważniejsze jest odpowiednie dopasowanie do trudnych warunków, które Mule radzi sobie wyjątkowo dobrze, oferując stabilność oraz pewność podczas jazdy.