KAWASAKI Ninja 300 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Typ silnika:
Czterosuwowy, rzędowy dwucylindrowy równoległy
Średnica x Skok:
61 mm
Pojemność skokowa:
296 cm³
Moc maksymalna:
29 kW (39 KM) przy 11,000 rpm
Moment obrotowy:
27 Nm przy 10,000 rpm
System zasilania:
Wtrysk paliwa, ∅32 mm x 2 (Keihin)
Rozruch:
Elektryczny
System chłodzenia:
Chłodzony cieczą
Stopień sprężania:
10.6:1
Przełożenie:
6 biegów
Napęd końcowy:
Łańcuch zamknięty
Rozstaw osi:
1,405 mm
Wysokość siedzenia:
785 mm
Prześwit:
140 mm
Waga:
172 kg
Hamulce przednie:
Pojedynczy 290 mm tarczowy
Hamulce tylne:
Pojedynczy 220 mm tarczowy
Zawieszenie przednie:
Teleskopowe widelce 37 mm
Zawieszenie tylne:
Uni-Trak z amortyzatorem gazowym i 5-stopniowym regulatorem napięcia sprężyny
Pojemność baku:
17.0 L
PLUSY I MINUSY
- Zalety: Doskonała dynamika i przyspieszenie, co pozwala na szybkie przemieszczanie się w ruchu miejskim.
- Zalety: Komfortowe prowadzenie i ergonomiczna pozycja jazdy nawet na dłuższych dystansach.
- Wady: Ograniczone możliwości turystyczne ze względu na brak zaawansowanych opcji bagażowych.
- Wady: Relatywnie wyższe zużycie paliwa w porównaniu do bardziej ekonomicznych modeli motorowerów.
CECHY
- Zaawansowany układ hamulcowy z pojedynczymi tarczami zapewniającymi skuteczne hamowanie.
- Lekka konstrukcja motocykla ułatwia manewrowanie w ruchu ulicznym.
- Nowoczesny design i aerodynamika sprzyjająca zmniejszeniu oporu powietrza.
- Zastosowanie technologii chłodzenia cieczą zapewnia efektywne odprowadzanie ciepła nawet przy intensywnej eksploatacji.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Ninja 300 to motocykl zaprojektowany, aby łączyć dynamikę sportową z komfortem jazdy. Jeden z kluczowych parametrów tego modelu to jego prędkość maksymalna, która wynosi około 191 km/h. Taka prędkość pozwala na dynamiczną jazdę zarówno na trasie, jak i na torze. Ninja 300 dzięki swojej zwartej konstrukcji i dobrze zestrojonemu układowi zawieszenia zachowuje stabilność nawet przy dużych prędkościach, co czyni ją atrakcyjną propozycją dla entuzjastów motorowego świata szukających emocji i adrenaliny w trakcie jazdy.