KAWASAKI Ninja 400 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Moc:
49/10000 KW(KM)/RPM
Układ paliwowy:
Wtrysk paliwa
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Stopień sprężania:
11.5:1
Prześwit:
140 mm
Napęd końcowy:
Łańcuch
Szerokość całkowita:
711 mm
Zawieszenie przednie:
Widelec teleskopowy
Pojemność zbiornika paliwa:
14.0 L
Opona przednia:
110/70R17 M/C 54H
Wysokość siedzenia:
785 mm
Hamulec przedni:
Pojedyncza tarcza petal 290 mm. Zacisk: Pojedynczy z balansem, podwójny tłok
Rozstaw osi:
1405 mm
Zawieszenie tylne:
Bottom-Link Uni-Trak z amortyzatorem gazowym i 5-stopniowym regulowanym wstępnie napięciem
Moment obrotowy:
38/8000 Nm/RPM
Długość całkowita:
1989 mm
Średnica x Skok tłoka:
71 mm
Opona tylna:
150/60R17 M/C 66H
Waga:
172 kg
Pojemność skokowa:
399 cm3
Hamulec tylny:
Pojedyncza tarcza petal 220 mm. Zacisk: Podwójny tłok
Rok rozpoczęcia produkcji:
2018
Rok zakończenia produkcji:
Nadal w produkcji
PLUSY I MINUSY
- Dobre osiągi i przyspieszenie.
- Atrakcyjny, sportowy wygląd.
- Solidna konstrukcja i jakość wykonania.
- Może być uważana za droższą w swojej klasie.
CECHY
- Prędkość maksymalna 202 km/h.
- Wtrysk paliwa zapewniający efektywność spalania.
- Lekka i zwrotna konstrukcja.
- Komfortowa pozycja dla kierowcy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Ninja 400, pomimo iż jest uważany za maszynę z kategorii średniej pojemności, oferuje imponującą prędkość maksymalną. Model ten osiąga prędkość V-Max, wynoszącą 202 km/h, co czyni go jednym z najszybszych motocykli w swojej klasie pojemności. Taka prędkość zapewnia nie tylko emocjonujące doświadczenia, ale także bardzo dobre osiągi na torze lub na autostradzie. Dla entuzjastów prędkości, Ninja 400 dostarcza odpowiednią dawkę adrenaliny, jednocześnie pozostając na tyle stabilnym, by można było się nią cieszyć na dłuższych trasach.