KAWASAKI Ninja H2 CARBON DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 998 cm³
Całkowita długość: 2085 mm
Moc: 200/12500 kW(hp)/RPM
Przód: 120/70 ZR17 (58W)
Pojemność zbiornika paliwa: 17.0 L
Stopień sprężania: 8.5:1
Waga: 238 kg
Prześwit: 130 mm
Moment obrotowy: 133/10500 Nm/RPM
Wysokość siedzenia: 826 mm
Przeniesienie napędu: Uszczelniony łańcuch
Całkowita szerokość: 770 mm
Tył: 200/55 ZR17 (78W)
Średnica cylindra x skok: 76 mm
Rozstaw osi: 1455 mm
System paliwowy: DFI z przepustnicami o średnicy 50 mm (4) z podwójnym wtryskiem
Rok rozpoczęcia produkcji: 2018
Rok zakończenia produkcji: Wciąż w produkcji

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka wydajność i prędkość maksymalna przekraczająca 300 km/h.
  • Stylowy i nowoczesny design, który przyciąga wzrok.
  • Komfort jazdy na wysokim poziomie, doceniany przez użytkowników.
  • Wysokie koszty utrzymania i eksploatacji.
  • Ograniczony zasięg, wymagający częstego tankowania.

CECHY

  • Zaawansowany 4-cylindrowy silnik o dużej mocy, chłodzony cieczą.
  • Nowoczesne oświetlenie LED, w tym unikalne podwójne reflektory.
  • Wysokiej klasy zawieszenie SFFBP i systemy hamulcowe z przednimi tarczami 290 mm.
  • Integracja z aplikacją "RIDEOLOGY THE APP" dla smartfonów.
  • W pełni cyfrowy wyświetlacz TFT z funkcją wyboru trybów.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Ninja H2 CARBON to motocykl, który zaskakuje swoją imponującą prędkością maksymalną, często osiągającą powyżej 300 km/h. Ten wynik jest możliwy dzięki zaawansowanemu silnikowi o pojemności 998 cm³ i mocy 200 koni mechanicznych przy 12500 RPM. Połączenie najnowocześniejszych technologii silnikowych oraz aerodynamiki stawia ten model w ścisłej czołówce najszybszych motocykli dostępnych na rynku. Dodatkowe elementy jak wydajny układ paliwowy DFI i specjalnie zaprojektowane wtryski pozwalają na optymalne wykorzystanie paliwa, co jednocześnie wspiera osiąganie takich prędkości.