KAWASAKI Ninja H2 CARBON DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność skokowa:
998 cm³
Całkowita długość:
2085 mm
Moc:
200/12500 kW(hp)/RPM
Przód:
120/70 ZR17 (58W)
Pojemność zbiornika paliwa:
17.0 L
Stopień sprężania:
8.5:1
Waga:
238 kg
Prześwit:
130 mm
Moment obrotowy:
133/10500 Nm/RPM
Wysokość siedzenia:
826 mm
Przeniesienie napędu:
Uszczelniony łańcuch
Całkowita szerokość:
770 mm
Tył:
200/55 ZR17 (78W)
Średnica cylindra x skok:
76 mm
Rozstaw osi:
1455 mm
System paliwowy:
DFI z przepustnicami o średnicy 50 mm (4) z podwójnym wtryskiem
Rok rozpoczęcia produkcji:
2018
Rok zakończenia produkcji:
Wciąż w produkcji
PLUSY I MINUSY
- Wysoka wydajność i prędkość maksymalna przekraczająca 300 km/h.
- Stylowy i nowoczesny design, który przyciąga wzrok.
- Komfort jazdy na wysokim poziomie, doceniany przez użytkowników.
- Wysokie koszty utrzymania i eksploatacji.
- Ograniczony zasięg, wymagający częstego tankowania.
CECHY
- Zaawansowany 4-cylindrowy silnik o dużej mocy, chłodzony cieczą.
- Nowoczesne oświetlenie LED, w tym unikalne podwójne reflektory.
- Wysokiej klasy zawieszenie SFFBP i systemy hamulcowe z przednimi tarczami 290 mm.
- Integracja z aplikacją "RIDEOLOGY THE APP" dla smartfonów.
- W pełni cyfrowy wyświetlacz TFT z funkcją wyboru trybów.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Ninja H2 CARBON to motocykl, który zaskakuje swoją imponującą prędkością maksymalną, często osiągającą powyżej 300 km/h. Ten wynik jest możliwy dzięki zaawansowanemu silnikowi o pojemności 998 cm³ i mocy 200 koni mechanicznych przy 12500 RPM. Połączenie najnowocześniejszych technologii silnikowych oraz aerodynamiki stawia ten model w ścisłej czołówce najszybszych motocykli dostępnych na rynku. Dodatkowe elementy jak wydajny układ paliwowy DFI i specjalnie zaprojektowane wtryski pozwalają na optymalne wykorzystanie paliwa, co jednocześnie wspiera osiąganie takich prędkości.