KAWASAKI Vulcan 1500 Classic Tourer DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Hamulce przód:
2x280mm tarcze, 6-tłoczkowe zaciski
Moment obrotowy:
113 Nm przy 3000 obr./min
Opona przód:
150/80-16
Napęd końcowy:
Wał kardana
Pojemność skokowa:
1470 cm3
Hamulce tył:
Pojedyncza tarcza 300mm, 2-tłoczkowy zacisk
Waga:
331 kg
Zawieszenie przód:
43mm odwrócony widelec
Stopień sprężania:
8.6:1
Skrzynia biegów:
5 biegów
Moc:
64 KM przy 4700 obr./min
średnica cylindrów x skok tłoka:
102 mm
Opona tył:
150/80-16
Rok rozpoczęcia produkcji:
1998
Rok zakończenia produkcji:
Wciąż produkowany
PLUSY I MINUSY
- Komfort jazdy na najwyższym poziomie, idealne dla dalekich podróży.
- Solidna konstrukcja i wysokiej jakości materiały użyte w produkcji.
- Wysokie koszty utrzymania, szczególnie w zakresie napraw i części zamiennych.
- Relatywnie niska podatność na usterki, ale potencjalne problemy mogą być kosztowne.
- Doskonale wyważony układ jezdny i hamulcowy, zapewniający wysokie bezpieczeństwo.
CECHY
- Silnik o dużej pojemności gwarantujący moc i odpowiednią dynamikę.
- Wyposażenie obejmujące solidny wał kardana jako napęd końcowy.
- Waga motocykla sprawia, że jest stabilny na drodze, ale wymaga pewnej wprawy w manewrowaniu.
- Retro design łączący nowoczesne rozwiązania technologiczne z klasyczną estetyką.
- Zaprojektowany z myślą o wygodzie pasażera, z dużą i wygodną kanapą.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Vulcan 1500 Classic Tourer oferuje wyjątkowe osiągi w kontekście maksymalnej prędkości. Pomimo swojej masywnej konstrukcji, motocykl ten jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 164 km/h (101.9 mph). Osiągnięcie tej prędkości jest efektem zoptymalizowanego silnika V2 o pojemności 1470 cm3 oraz bardzo dobrej aerodynamiki i wyważenia maszyny. Prędkość ta sprawia, że Vulcan 1500 Classic Tourer jest idealnym kandydatem na dalekie podróże, gdzie komfort jazdy i stabilna dynamika są kluczowe.