KAWASAKI Vulcan 1500 Classic Tourer DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Hamulce przód: 2x280mm tarcze, 6-tłoczkowe zaciski
Moment obrotowy: 113 Nm przy 3000 obr./min
Opona przód: 150/80-16
Napęd końcowy: Wał kardana
Pojemność skokowa: 1470 cm3
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza 300mm, 2-tłoczkowy zacisk
Waga: 331 kg
Zawieszenie przód: 43mm odwrócony widelec
Stopień sprężania: 8.6:1
Skrzynia biegów: 5 biegów
Moc: 64 KM przy 4700 obr./min
średnica cylindrów x skok tłoka: 102 mm
Opona tył: 150/80-16
Rok rozpoczęcia produkcji: 1998
Rok zakończenia produkcji: Wciąż produkowany

PLUSY I MINUSY

  • Komfort jazdy na najwyższym poziomie, idealne dla dalekich podróży.
  • Solidna konstrukcja i wysokiej jakości materiały użyte w produkcji.
  • Wysokie koszty utrzymania, szczególnie w zakresie napraw i części zamiennych.
  • Relatywnie niska podatność na usterki, ale potencjalne problemy mogą być kosztowne.
  • Doskonale wyważony układ jezdny i hamulcowy, zapewniający wysokie bezpieczeństwo.

CECHY

  • Silnik o dużej pojemności gwarantujący moc i odpowiednią dynamikę.
  • Wyposażenie obejmujące solidny wał kardana jako napęd końcowy.
  • Waga motocykla sprawia, że jest stabilny na drodze, ale wymaga pewnej wprawy w manewrowaniu.
  • Retro design łączący nowoczesne rozwiązania technologiczne z klasyczną estetyką.
  • Zaprojektowany z myślą o wygodzie pasażera, z dużą i wygodną kanapą.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Vulcan 1500 Classic Tourer oferuje wyjątkowe osiągi w kontekście maksymalnej prędkości. Pomimo swojej masywnej konstrukcji, motocykl ten jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną wynoszącą 164 km/h (101.9 mph). Osiągnięcie tej prędkości jest efektem zoptymalizowanego silnika V2 o pojemności 1470 cm3 oraz bardzo dobrej aerodynamiki i wyważenia maszyny. Prędkość ta sprawia, że Vulcan 1500 Classic Tourer jest idealnym kandydatem na dalekie podróże, gdzie komfort jazdy i stabilna dynamika są kluczowe.