KAWASAKI Vulcan 1600 Mean Streak DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Typ ramy:
Stalowa, podwójna kołyska
Prześwit:
701 mm
Stopień sprężania:
9:1
Wysokość siedzenia:
701 mm
Przedni hamulec:
Podwójne tarcze 300 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami
Rozstaw osi:
1704 mm
Tylny hamulec:
Pojedyncza tarcza 300 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem
Waga:
290 kg
Pojemność:
1552 cm3
Tylne opony:
200/60-16
Średnica i skok tłoka:
102 mm
Długość całkowita:
2410 mm
Moment obrotowy:
126/2500 Nm/RPM
Przednie zawieszenie:
43mm hydrauliczny widelec teleskopowy
Szerokość całkowita:
851 mm
Napęd końcowy:
Wał
Pojemność zbiornika paliwa:
17.0 L
Przednie opony:
150/80-16
Skrzynia biegów:
5-biegowa
Układ paliwowy:
Wtrysk elektroniczny
Moc:
73/5500 KM/RPM
Okres produkcji:
2006-nadal
PLUSY I MINUSY
- Solidna i trwała konstrukcja ramy.
- Wysoki komfort jazdy dzięki dobrze zaprojektowanemu układowi zawieszenia.
- Efektywne hamulce zapewniają dobrą kontrolę nad pojazdem.
- Nieco cięższy niż inne motocykle tego segmentu, co może wpływać na manewrowość.
- Nie osiąga prędkości maksymalnych sportowych motocykli.
CECHY
- Unikalny design przyciągający uwagę.
- Silnik o dużej pojemności i niezłej mocy.
- Komfortowe siedzenia dla dłuższych podróży.
- Estetyczne wykończenia podkreślające duszę cruiser'a.
- Wytrzymały układ napędowy z napędem wałem.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Vulcan 1600 Mean Streak jest motocyklem zaprojektowanym dla tych, którzy cenią sobie nie tylko komfort długodystansowych podróży, ale także dynamikę jazdą. Prędkość maksymalna jest tu jednym z kluczowych parametrów, choć nie jest głównym celem konstrukcyjnym tego modelu. Vulcan 1600, dzięki mocnemu silnikowi o pojemności 1552 cm3 i mocy 73 KM przy 5500 RPM, jest w stanie osiągnąć prędkości zbliżone do około 200 km/h. Osiągi te są więcej niż wystarczające na autostrady i długie trasy, zapewniając jednocześnie stabilność i pewność prowadzenia. Choć prędkość maksymalna nie dorównuje sportowym maszynom, to dla turystycznego choppera jest więcej niż zadowalająca.