KAWASAKI Vulcan 1600 Mean Streak DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Typ ramy: Stalowa, podwójna kołyska
Prześwit: 701 mm
Stopień sprężania: 9:1
Wysokość siedzenia: 701 mm
Przedni hamulec: Podwójne tarcze 300 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami
Rozstaw osi: 1704 mm
Tylny hamulec: Pojedyncza tarcza 300 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem
Waga: 290 kg
Pojemność: 1552 cm3
Tylne opony: 200/60-16
Średnica i skok tłoka: 102 mm
Długość całkowita: 2410 mm
Moment obrotowy: 126/2500 Nm/RPM
Przednie zawieszenie: 43mm hydrauliczny widelec teleskopowy
Szerokość całkowita: 851 mm
Napęd końcowy: Wał
Pojemność zbiornika paliwa: 17.0 L
Przednie opony: 150/80-16
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Układ paliwowy: Wtrysk elektroniczny
Moc: 73/5500 KM/RPM
Okres produkcji: 2006-nadal

PLUSY I MINUSY

  • Solidna i trwała konstrukcja ramy.
  • Wysoki komfort jazdy dzięki dobrze zaprojektowanemu układowi zawieszenia.
  • Efektywne hamulce zapewniają dobrą kontrolę nad pojazdem.
  • Nieco cięższy niż inne motocykle tego segmentu, co może wpływać na manewrowość.
  • Nie osiąga prędkości maksymalnych sportowych motocykli.

CECHY

  • Unikalny design przyciągający uwagę.
  • Silnik o dużej pojemności i niezłej mocy.
  • Komfortowe siedzenia dla dłuższych podróży.
  • Estetyczne wykończenia podkreślające duszę cruiser'a.
  • Wytrzymały układ napędowy z napędem wałem.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Vulcan 1600 Mean Streak jest motocyklem zaprojektowanym dla tych, którzy cenią sobie nie tylko komfort długodystansowych podróży, ale także dynamikę jazdą. Prędkość maksymalna jest tu jednym z kluczowych parametrów, choć nie jest głównym celem konstrukcyjnym tego modelu. Vulcan 1600, dzięki mocnemu silnikowi o pojemności 1552 cm3 i mocy 73 KM przy 5500 RPM, jest w stanie osiągnąć prędkości zbliżone do około 200 km/h. Osiągi te są więcej niż wystarczające na autostrady i długie trasy, zapewniając jednocześnie stabilność i pewność prowadzenia. Choć prędkość maksymalna nie dorównuje sportowym maszynom, to dla turystycznego choppera jest więcej niż zadowalająca.