KAWASAKI Vulcan 900 Classic DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Pojemność skokowa:
903 cm³
Typ silnika:
4-suwowy V-twin
Maksymalny moment obrotowy:
79/3700 Nm/RPM
Stopień sprężania:
9:5:1
Średnica cylindra x skok tłoka:
89 mm
Zasilanie:
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu:
OHV
Zapłon:
Elektroniczny
System chłodzenia:
Ciecz
Skrzynia biegów:
5-biegowa
Sprzęgło:
Wielotarczowe mokre
Napęd końcowy:
Pasek kevlarowy
Prześwit:
135 mm
Waga na sucho:
281 kg
Wysokość siedzenia:
681 mm
Długość całkowita:
2464 mm
Szerokość całkowita:
1006 mm
Rozstaw osi:
1646 mm
Zawieszenie przód:
41 mm hydrauliczne widelce teleskopowe
Zawieszenie tył:
Wahacz z pojedynczym amortyzatorem Uni-Trak (7 pozycji regulacji napięcia sprężyny)
Opona przednia:
130/90x16
Opona tylna:
180/70-15
Hamulec przedni:
Pojedynczy tarczowy 300 mm
Hamulec tylni:
Pojedynczy tarczowy 270 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
20,1 L
Moc maksymalna:
50/5700 KM/RPM
Rok rozpoczęcia produkcji:
2006
Rok zakończenia produkcji:
Wciąż w produkcji
PLUSY I MINUSY
- Komfort i ergonomia motocykla sprzyja długim podróżom.
- Ekonomiczny wybór z dobrym stosunkiem jakości do ceny.
- Niskie zużycie paliwa, co czyni go ekonomicznym w eksploatacji.
- Może być podatny na drobne usterki, ale generalnie jest solidny i niezawodny.
CECHY
- Silnik V-twin nadaje mu klasyczny wygląd cruisera.
- Wysoka jakość wykonania i detale stylistyczne przyciągają uwagę.
- Regulowane zawieszenie zapewnia komfort jazdy na różnych nawierzchniach.
- System chłodzenia cieczą gwarantuje efektywne chłodzenie silnika.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki Vulcan 900 Classic nie jest motocyklem zaprojektowanym wyłącznie dla prędkości maksymalnej (V-Max), chociaż jego osiągi są zadowalające dla entuzjastów cruisingu. Z silnikiem o pojemności 903 cm³ i mocy 50 KM przy 5700 obr./min, motocykl oferuje odpowiedni kompromis między przyspieszeniem a prędkością maksymalną. Osiągnięcie znacznych prędkości jest możliwe, jednak Vulcan 900 Classic jest najlepiej czującym się na trasach prowadzących przez malownicze drogi, gdzie komfort i stabilność są kluczowe. Przy prędkościach autostradowych motocykl zachowuje się stabilnie i płynnie, zapewniając komfortową jazdę przez dłuższy czas.