KAWASAKI Vulcan 900 Classic DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 903 cm³
Typ silnika: 4-suwowy V-twin
Maksymalny moment obrotowy: 79/3700 Nm/RPM
Stopień sprężania: 9:5:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 89 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Układ rozrządu: OHV
Zapłon: Elektroniczny
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Sprzęgło: Wielotarczowe mokre
Napęd końcowy: Pasek kevlarowy
Prześwit: 135 mm
Waga na sucho: 281 kg
Wysokość siedzenia: 681 mm
Długość całkowita: 2464 mm
Szerokość całkowita: 1006 mm
Rozstaw osi: 1646 mm
Zawieszenie przód: 41 mm hydrauliczne widelce teleskopowe
Zawieszenie tył: Wahacz z pojedynczym amortyzatorem Uni-Trak (7 pozycji regulacji napięcia sprężyny)
Opona przednia: 130/90x16
Opona tylna: 180/70-15
Hamulec przedni: Pojedynczy tarczowy 300 mm
Hamulec tylni: Pojedynczy tarczowy 270 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 20,1 L
Moc maksymalna: 50/5700 KM/RPM
Rok rozpoczęcia produkcji: 2006
Rok zakończenia produkcji: Wciąż w produkcji

PLUSY I MINUSY

  • Komfort i ergonomia motocykla sprzyja długim podróżom.
  • Ekonomiczny wybór z dobrym stosunkiem jakości do ceny.
  • Niskie zużycie paliwa, co czyni go ekonomicznym w eksploatacji.
  • Może być podatny na drobne usterki, ale generalnie jest solidny i niezawodny.

CECHY

  • Silnik V-twin nadaje mu klasyczny wygląd cruisera.
  • Wysoka jakość wykonania i detale stylistyczne przyciągają uwagę.
  • Regulowane zawieszenie zapewnia komfort jazdy na różnych nawierzchniach.
  • System chłodzenia cieczą gwarantuje efektywne chłodzenie silnika.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki Vulcan 900 Classic nie jest motocyklem zaprojektowanym wyłącznie dla prędkości maksymalnej (V-Max), chociaż jego osiągi są zadowalające dla entuzjastów cruisingu. Z silnikiem o pojemności 903 cm³ i mocy 50 KM przy 5700 obr./min, motocykl oferuje odpowiedni kompromis między przyspieszeniem a prędkością maksymalną. Osiągnięcie znacznych prędkości jest możliwe, jednak Vulcan 900 Classic jest najlepiej czującym się na trasach prowadzących przez malownicze drogi, gdzie komfort i stabilność są kluczowe. Przy prędkościach autostradowych motocykl zachowuje się stabilnie i płynnie, zapewniając komfortową jazdę przez dłuższy czas.