KAWASAKI W 650 W650 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Moc: 50 KW
Układ zasilania paliwem: Keihin CVK34 x 2 + ACCP
Średnica x skok tłoka: 71 mm
Tył: 130/80-18 66H
Typ: 4-suwowy pionowy Twin
Wysokość siedziska: 800 mm
Rozstaw osi: 1455 mm
Stopień sprężania: 8.6:1
Przednie zawieszenie: 39 mm teleskopowy widelec
Szerokość całkowita: 904 mm
Tylny hamulec: Bęben
Pojemność: 675 cm3
Masa: 195 kg
Długość całkowita: 2189 mm
Moment obrotowy: 56 Nm
Tylne zawieszenie: Podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Napęd końcowy: Łańcuch
Przód: 100/90-19 57H
Pojemność zbiornika paliwa: 15.1 l
Rok rozpoczęcia produkcji: 2004
Rok zakończenia produkcji: 2005

PLUSY I MINUSY

  • Klasyczny i atrakcyjny design, który przyciąga miłośników stylu retro.
  • Wygodny i ergonomiczny układ siedzenia, idealny na dłuższe przejażdżki.
  • Dobry moment obrotowy zapewniający płynną jazdę na różnych biegach.
  • Brak nowoczesnych technologii i systemów wspomagających, co może być minusem dla części użytkowników.
  • Oryginalny wygląd i wykonanie, które mogą wymagać częstszych zabiegów konserwacyjnych.

CECHY

  • Silnik o klasycznym układzie 4-suwowym typu Twin.
  • Unikalny układ zasilania z użyciem dwóch gaźników Keihin CVK34.
  • Stabilna i solidna konstrukcja ramy sprzyjająca komfortowi jazdy.
  • Dobre właściwości jezdne dzięki zawieszeniu teleskopowemu i tylnej amortyzacji.
  • Historyczna wartość jako model produkowany jedynie w latach 2004-2005.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki W650 osiąga maksymalną prędkość około 160 km/h. Jego wydajność wynika z 4-suwowego, dwucylindrowego silnika o pojemności 675 cm3. Choć nie jest to najszybszy motocykl w gamie Kawasaki, oferuje on komfortową i relaksującą jazdę, która jest idealna na dłuższe trasy oraz miejskie przejażdżki. Konstrukcja motocykla pozwala cieszyć się spokojną podróżą z odpowiednią prędkością, nie narażając motocyklisty na zbyt duże prędkości, które mogłyby być mniej bezpieczne w codziennym użytkowaniu.