KAWASAKI W 650 W650 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Moc:
50 KW
Układ zasilania paliwem:
Keihin CVK34 x 2 + ACCP
Średnica x skok tłoka:
71 mm
Tył:
130/80-18 66H
Typ:
4-suwowy pionowy Twin
Wysokość siedziska:
800 mm
Rozstaw osi:
1455 mm
Stopień sprężania:
8.6:1
Przednie zawieszenie:
39 mm teleskopowy widelec
Szerokość całkowita:
904 mm
Tylny hamulec:
Bęben
Pojemność:
675 cm3
Masa:
195 kg
Długość całkowita:
2189 mm
Moment obrotowy:
56 Nm
Tylne zawieszenie:
Podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Napęd końcowy:
Łańcuch
Przód:
100/90-19 57H
Pojemność zbiornika paliwa:
15.1 l
Rok rozpoczęcia produkcji:
2004
Rok zakończenia produkcji:
2005
PLUSY I MINUSY
- Klasyczny i atrakcyjny design, który przyciąga miłośników stylu retro.
- Wygodny i ergonomiczny układ siedzenia, idealny na dłuższe przejażdżki.
- Dobry moment obrotowy zapewniający płynną jazdę na różnych biegach.
- Brak nowoczesnych technologii i systemów wspomagających, co może być minusem dla części użytkowników.
- Oryginalny wygląd i wykonanie, które mogą wymagać częstszych zabiegów konserwacyjnych.
CECHY
- Silnik o klasycznym układzie 4-suwowym typu Twin.
- Unikalny układ zasilania z użyciem dwóch gaźników Keihin CVK34.
- Stabilna i solidna konstrukcja ramy sprzyjająca komfortowi jazdy.
- Dobre właściwości jezdne dzięki zawieszeniu teleskopowemu i tylnej amortyzacji.
- Historyczna wartość jako model produkowany jedynie w latach 2004-2005.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki W650 osiąga maksymalną prędkość około 160 km/h. Jego wydajność wynika z 4-suwowego, dwucylindrowego silnika o pojemności 675 cm3. Choć nie jest to najszybszy motocykl w gamie Kawasaki, oferuje on komfortową i relaksującą jazdę, która jest idealna na dłuższe trasy oraz miejskie przejażdżki. Konstrukcja motocykla pozwala cieszyć się spokojną podróżą z odpowiednią prędkością, nie narażając motocyklisty na zbyt duże prędkości, które mogłyby być mniej bezpieczne w codziennym użytkowaniu.